Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 856K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (1 μέλη και 25 επισκέπτες)

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Σήμερα παίξανε κάτι πίτσες από ένα ιταλικό.
Ντάξει, καλές. Αλλά άμα δεν έχει και λίγο λίγδα η πίτσα, δεν πολυλέει.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Δεν θυμάμαι ρε συ, άλλος έκανε τη παραγγελία στο γραφείο.
Ένα από αυτά στο Κολωνάκι με τα ιταλικά ονόματα. Pia-κατι αν θυμάμαι καλά.
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Δύο οι γνήσιοι απόγονοι των Ελλήνων του 1940 που είπαν το ΟΧΙ στους Ιταλούς.
Ο ένας ο Τσιπρας,
Ο άλλος ο @Panos 1978 .
ΑΜΕΑ και οι δύο... :confused:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.287
Κριτικές
67
Like
117.662
Πόντοι
39.911
Δεν θυμάμαι ρε συ, άλλος έκανε τη παραγγελία στο γραφείο.
Ένα από αυτά στο Κολωνάκι με τα ιταλικά ονόματα. Pia-κατι αν θυμάμαι καλά.
ρε φίλε τώρα πού λες pia ...

Είχα μία συμμαθήτρια Ρία , είχε μια κωλάρα ... :undecided:

Πω ρε πούστη :wanker:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
ρε φίλε τώρα πού λες pia ...

Είχα μία συμμαθήτρια Ρία , είχε μια κωλάρα ... :undecided:

Πω ρε πούστη :wanker:
Ναι, αλλά πίτσα έφτιαχνε;;;

(αμα δεν κανεις λογοπαιγνιο με πίτσα-πούτσα, αναφορά)
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.287
Κριτικές
67
Like
117.662
Πόντοι
39.911

Amelie

Call-Girl
Εγγρ.
27 Μαρ 2023
Μηνύματα
1.420
Like
15.320
@Amelie Αμελάκι μου μας παρακολουθείς βλέπω :smiling-face-with-heart-eyes:

Τι τσίμπησες ? :coffee:
Ενδιαφέρον νήμα !! Να σαι καλα αγαπη ευχαριστώ για το ταγκ :smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes:
Λοιπον τπτ το ιδιαίτερο στήθος κοτοπουλο, ρυζι κ ενα ποτηρι γάλα!! :coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.287
Κριτικές
67
Like
117.662
Πόντοι
39.911
Ενδιαφέρον νήμα !! Να σαι καλα αγαπη ευχαριστώ για το ταγκ :smiling-face-with-heart-eyes::smiling-face-with-heart-eyes:
Λοιπον τπτ το ιδιαίτερο στήθος κοτοπουλο, ρυζι κ ενα ποτηρι γάλα!! :coffee:
Η αλήθεια είναι ότι όντως είναι ενδιαφέρον νήμα . :coffee:

Εδώ θα βρεις από συνταγές με ρυζογκοφρέτες μέχρι τεχνικές μοριακής κουζίνας :tooth:

Να είσαι καλά κοριτσάρα , ομόρφυνες την παρέα μας :hi:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Γιουβαρλοσουπα
Τυριά,κασερια
Τηγανητές πατάτες
Φερερο Ροσε και ολιγη σοκολάτα με αλατισμένη καραμέλα.

H γιουβαρλοσουπα με τι παει δηλαδή;
Με ρόκα η με φυτρες φασολιών;
Αναφορά ...α να χαθείτε απίθανοι!
Καταρχην δεν υπάρχει γιουβαρλοσουπα. Το εψαξα και στο google μήπως μου διαφευγει. Αναφορα. Γιουβαρλακια υπάρχουν.
Και δεν συνοδεύονται τα γιουβαρλακια με πατατες τηγανητες. Αναφορά και πάλι.

Αμ καλα λεει η αλλη. Δεν ανηκετε στο ανθρωπινο ειδος εκει πανω.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Καταρχην δεν υπάρχει γιουβαρλοσουπα. Το εψαξα και στο google μήπως μου διαφευγει. Αναφορα. Γιουβαρλακια υπάρχουν.
Και δεν συνοδεύονται τα γιουβαρλακια με πατατες τηγανητες. Αναφορά και πάλι.

Αμ καλα λεει η αλλη. Δεν ανηκετε στο ανθρωπινο ειδος εκει πανω.
Eιστε καθυστερημένοι...στεγνα τα τρώτε τα γιουβαρλάκια βρε...κατοχικά;;;:2funny::2funny::2funny::2funny:
Αναφορά.
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Που εισαι. Ιζμιρ είναι Σμυρνη. Κιοφτε οι Τουρκοι λενε οτιδηποτε με κιμα (κεφτεδάκια, μπιφτεκια) αυτο ειναι τα σουτζουκάκια τα Σμυρνεικα οπως τα φτιάχνουν κειθε. Αν ποτε και στα σερβίρουν με ζουμι και οχι με την παχυρευστη σαλτσα πες οτι εφαγες Σουτζουκακοσουπα.

 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.328
Κριτικές
64
Like
59.426
Πόντοι
16.235
Που εισαι. Ιζμιρ είναι Σμυρνη. Κιοφτε οι Τουρκοι λενε οτιδηποτε με κιμα (κεφτεδάκια, μπιφτεκια) αυτο ειναι τα σουτζουκάκια τα Σμυρνεικα οπως τα φτιάχνουν κειθε. Αν ποτε και στα σερβίρουν με ζουμι και οχι με την παχυρευστη σαλτσα πες οτι εφαγες Σουτζουκακοσουπα.

:jerking::jerking::jerking::headbang::headbang::headbang:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom