You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 851K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.046
- Πόντοι
- 3.556
Εγώ του έκανα και αναφοράΠάρε σως για τη κομπουχα
![]()
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Πάρε σως για τη κομπουχα
![]()
Ρυζογκοφρέτες ;μόλις έσκισα :
κεμπάπ με ψητά λαχανικά και πάπρικα
σαλάτα πολίτικη
ψημένα πιτάκια με σος μουστάρδα καυτερή
κόκα κόλα
μπράουνι
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.644
- Like
- 29.692
- Πόντοι
- 6.256
δεν είχαΡυζογκοφρέτες ;

Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Θα αγοράσεις αύριο ;δεν είχα![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.644
- Like
- 29.692
- Πόντοι
- 6.256
τις παίρνω χονδρική από το εργοστάσιο σε παλέτες για να έχωΘα αγοράσεις αύριο ;

cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.046
- Πόντοι
- 3.556
Είναι σε έλλειψη;δεν είχα![]()
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
Είναι αυτά που έχασα εγώ, που τα βρήκες ρε ?Βραδινό...
...........
.......
ΥΓ. Έχω πάρει 4 κιλα...
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Και εγω..τις παίρνω χονδρική από το εργοστάσιο σε παλέτες για να έχω![]()
Ρ Υ Ζ Ο Γ Κ Ο Φ Ρ Ε Τ Ε Σ ....
Ρ Υ Ζ Ο Γ Κ Ο Φ Ρ Ε Τ Ε Σ...
Αγοράζω κάθε μέρα.
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
Δεν σε πιστεύω , εγώ μόλις ένα ρυζόγαλο σταμου και 3 πορτοκάλια .Κρέμα Στάμου , πορτοκάλι , κεφίρ για βραδινό![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.644
- Like
- 29.692
- Πόντοι
- 6.256
έχω κάνει μεγάλη παραγγελίαΕίναι σε έλλειψη;
Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Τσάκο μια..Δεν σε πιστεύω , εγώ μόλις ένα ρυζόγαλο σταμου και 3 πορτοκάλια .
Επειδή είπες 3
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.046
- Πόντοι
- 3.556
Έχω μάθει ότι της κρύβουν για να ανεβάσουν τίς τιμέςέχω κάνει μεγάλη παραγγελία
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.644
- Like
- 29.692
- Πόντοι
- 6.256
θα τους γαμήσω ΕΝΑ πράγμα είχαμε θα μας το πάρουν και αυτό????Έχω μάθει ότι της κρύβουν για να ανεβάσουν τίς τιμές
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
Κι εσύ τσάμπα 3Τσάκο μια..
Επειδή είπες 3
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.923
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.043
- Πόντοι
- 5.946
Έλα πάρτα πίσω!!!!Είναι αυτά που έχασα εγώ, που τα βρήκες ρε ?
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Μοσχάρι λεμονάτο με ρύζι, μαρούλι, κόκα ζερο.
Όμορφα και νοικοκυρεμένα.
Όμορφα και νοικοκυρεμένα.
Φίλος μου για πάντα.Ο Πάνος θα τρώει αναφορά ακόμη και αν πίνει νερό. Τέλος.
Ρυζογκοφρέτα τρώει αναφορά γιατί είναι ένα τελείως τεχνητο πλαστικό πράμα χωρίς γεύση. Όταν του βάλεις σοκολάτα, τυρί ,ρίγανη, φράουλα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο προφανώς παίρνει γεύση. Σαν να μου λες βούτηξα ένα κομμάτι χαρτόνι σε παγωτό και το έγλειψα ,ε και;
Για αυτό είναι μια μαλακία και μισή. Αν θες να κάνεις δίαιτα υπάρχουν πολλές τροφές που δεν παχαίνουν πολύ. Αν δεν σε νοιάζουν οι θερμίδες, φάε μπισκότα ή κριτσίνια.
Οι ρυζογκοφρέτε δεν έχουν καν νόημα ύπαρξης.
ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑΤα ορφανά γεμιστά πορεύονται
George Iakovidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.747
- Κριτικές
- 57
- Like
- 6.209
- Πόντοι
- 7.636
Μακαρόνια φούρνου...
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.289
- Πόντοι
- 12.756
Σπεσιαλ τυπε,με τι μέσα?Μακαρόνια φούρνου...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
