Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (1 μέλη και 48 επισκέπτες)

poutsesmple1447

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.972
Like
1.617
Πόντοι
216
δηλαδή για να καταλάβω

μπορεί ο μπαρόκ να είναι χειριστής ταμειακής του πεθερού αλλά δε μου τόχεις εμένα να είμαι ταμείας στο σκλαβενίτη?????

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
σε εχω για πιο πανω...:confused::confused::confused:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ουτε εσυ σε υποστηριξες,εδω που τα λεμε:coffee::coffee::confused::confused::confused:
οταν θα ψαχνεις βυσμα για να σβησεις το προστιμο του αυτοκολλητου θα τα πουμε :coffee::coffee::coffee:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

σε εχω για πιο πανω...:confused::confused::confused:
μεχρι ταμιας Γκουντις .. και υποκαταστημα σε καμια Εθνικη οδο ...
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.868
Πόντοι
6.256
οταν θα ψαχνεις βυσμα για να σβησεις το προστιμο του αυτοκολλητου θα τα πουμε :coffee::coffee::coffee:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


μεχρι ταμιας Γκουντις .. και υποκαταστημα σε καμια Εθνικη οδο ...
Mην εισαι φτηνιαρης,αν χρειαστω βυσμα θα ειναι για μεγαλες μπιζνες.Αλλιως δεν ενοχλω:coffee::coffee::confused::confused::confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

στα τυριά? τα σαλάμια? :coffee:
Οχι ρε συ,θα τα καταβροχθιζεις.Στα σαμπουαν-αφρολουτρα ισως,εκει θα εισαι ακινδυνος:confused::confused::confused::coffee::hi:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
το ιδανικό πόστο για μένα είναι έξω στα καρότσια να βοηθάω τον κόσμο να βάλει το 2ευρο στο καρότσι
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.472
Like
2.757
Πόντοι
456
Πρέπει να μπει εικοσαευρω αντί για κέρμα, γτ αλλιώς τα γαϊδούρια τα αφήνουν όπου να ναι..
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Πιτσα, μακαρονια, ή σουβλακια εχει αποψε. Ακομα δεν εχω αοοφασισει.
 

poutsesmple1447

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.972
Like
1.617
Πόντοι
216
το δίευρο θα το δίνουν σε μένα πριν πάρουν καρότσι
ανεργος θα μεινεις...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σε λίγο δε θα χει καθόλου καρότσι αφου για να γεμισει στο ταμείο θα θες ένα χιλιάρικο :confused:
κακοηθειες...:confused::confused::confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.386
Πόντοι
16.235
Πιο καλή γεύση του καφέ πιθανόν
Eλπιζω να μην εννοεί ότι έχει εντερικά προβλήματα με το γάλα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πιτσα, μακαρονια, ή σουβλακια εχει αποψε. Ακομα δεν εχω αοοφασισει.
Όλα μέσα...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.386
Πόντοι
16.235
Ίσως γιατί "Η ουσία καζεΐνη που περιέχει το γάλα, όταν έρθει σε επαφή με την καφεΐνη, τότε πήζει και δημιουργεί μια μάζα που προκαλεί φούσκωμα, στομαχόπονο και κοιλιακές διαταραχές"
Πηγή: ίντερνετ

Για μένα παντως αρκεί και μόνο που αλλοιώνει τη γεύση του καφέ. Όπως και η ζάχαρη.
Αν και όταν ήμουν νεαρός και αμυαλος επινα γλυκό φραπογαλο.
Γλυκό από γλυκό έχει διαφορά...
Οι καφέδες από έξω είναι ΠΑΝΤΑ γλυκεις...οι μέτριοι έχουν δύο ζάχαρη(!) και οι γλυκείς..3-.4(!!!!).
Όσοι πίνουν μονίμως καφέδες από έξω...ΤΟΝ ΗΠΙΑΝ.:confused::embarrased:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom