Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 851K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.194
Κριτικές
67
Like
117.020
Πόντοι
39.911

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Ρε μαν, καταστρέφεις το λουκάνικο με παντζάρια!!! Ημαρτον!!
Έχεις απόλυτο δίκιο το παντζάρι πάει με τηγανητά ψάρια και σκορδαλιά,
για να ισορροπεί τη γεύση του αλμυρού.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.082
Κριτικές
22
Like
17.665
Πόντοι
8.695
Έχεις απόλυτο δίκιο το παντζάρι πάει με τηγανητά ψάρια και σκορδαλιά,
για να ισορροπεί τη γεύση του αλμυρού.
Σωστά τα λες, αλλά ασχετο από το πώς ταιριάζουν οι γεύσεις. Προσωπικά, το παντζάρι το σιχαίνομαι. Μαζί με τις ελιές και το ξυδι.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.615
Κριτικές
32
Like
47.358
Πόντοι
19.321
Σωστά τα λες, αλλά ασχετο από το πώς ταιριάζουν οι γεύσεις. Προσωπικά, το παντζάρι το σιχαίνομαι. Μαζί με τις ελιές και το ξυδι.
Πληροφοριακά το παντζάρι το βάζουν και οι Ουκρανέζες στη σούπα borscht,
είχε αυθεντικό borscht το πορνοχοτέλι Ελληνίς στη Συγγρού και μου άρεσε :smiling-face-with-heart-eyes:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.082
Κριτικές
22
Like
17.665
Πόντοι
8.695
Γιατί "εννοείται";
Ίσως γιατί "Η ουσία καζεΐνη που περιέχει το γάλα, όταν έρθει σε επαφή με την καφεΐνη, τότε πήζει και δημιουργεί μια μάζα που προκαλεί φούσκωμα, στομαχόπονο και κοιλιακές διαταραχές"
Πηγή: ίντερνετ

Για μένα παντως αρκεί και μόνο που αλλοιώνει τη γεύση του καφέ. Όπως και η ζάχαρη.
Αν και όταν ήμουν νεαρός και αμυαλος επινα γλυκό φραπογαλο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Την παίρνω συνήθως :confused:
όχι χωρίς πλάκα, το ξέρω ρε συ και συνήθως παίρνω και σαλάτα παρότι είναι +5-6 ευρώ στα ντελίβερι,
η συγκεκριμένη από εκεί δεν μου πολύ αρέσει γιατί έχει και πολλά κρουτόν, ή κομμάτια κοτόπουλου και επίσης με νευριάζουν οι σαλάτες (ακόμα και της μάνας μου) όταν γεμίζουν ένα μικρό μπολάκι και δεν μπορείς να την ανακατέψεις, πέφτουν όλα απ' έξω

οπότε ναι, από άλλα καταστήματα παίρνω, είτε πχ από το tgi που έχει coleslaw που γράφεις, με μαγιονέζα κιόλας
ή κανα μαρούλι, ντάκο κτλπ

σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την συμβουλή :inlove:

*υγ το έντερο μου δεν στεγνώνει ποτέ να ξέρεις... :buck2:
να την βάλεις σε κανένα πιάτο το σκέφτηκες ?

Εδώ είμαστε νοικοκύρηδες τύπε , και το junk το βάζουμε σε σερβίτσιο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.650
Like
29.699
Πόντοι
6.256
καρμπονάρα με μπέικον και μανιτάρια και τριμμένο κεφαλοτύρι

σκορδόψομο

σίζαρς

ονιον ρινγκς

μπύρα φίσερ

για γλυκό κερασμένο μπράουνι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom