Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (2 μέλη και 37 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Μέχρι και ο @Saul με τις ρυζογκοφρέτες του σταμάτησε να γράφει… :tooth:
πύλινο γιαουρτλού κεμπαπ με πίτες πιπεριές και παστουρμά

σαλάτα χωριάτικη

μπύρα φίσερ μεγάλη

προφανώς δε θα βγω με γκόμενες το βράδυ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.299
Πόντοι
12.756
Τι τσιμπήσατε τύποι?

@Zebu
@ΑΝΤΖΕΛΟ
@dimigoall
@petergsp
@cost2001
@gpikasso
@professor x
@Panos 1978
@Αναφυλαξίας3
@Ντουνταράς
@fysarmonika

Μέχρι και ο @Saul με τις ρυζογκοφρέτες του σταμάτησε να γράφει… :tooth:

Για πείτε… :coffee:
Σπαγγέτι μακαρόνι μπολωνεζ με πεινερλι σπεσιαλ για σπρωξιμο ζιρο
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.086
Κριτικές
22
Like
17.671
Πόντοι
8.695
Τι τσιμπήσατε τύποι?

@Zebu
@ΑΝΤΖΕΛΟ
@dimigoall
@petergsp
@cost2001
@gpikasso
@professor x
@Panos 1978
@Αναφυλαξίας3
@Ντουνταράς
@fysarmonika

Μέχρι και ο @Saul με τις ρυζογκοφρέτες του σταμάτησε να γράφει… :tooth:

Για πείτε… :coffee:
Το πρωί τύπε μου κι εγώ κάτι ρυζογκοφρετες έφαγα. Και τρεις μπάρες και μια μπανάνα μετά γιατί πειναγα.
Για το βράδυ παραγγέλθηκαν πίτσες και burger.


ΥΓ περιμένω επίθεση για τις ρυζογκοφρετες μπας και πάρει τα πάνω του το νήμα. Μέχρι να έρθει ο καιρός να ξαναγαμησουμε, ας τρώμε!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.299
Πόντοι
12.756
Το πρωί τύπε μου κι εγώ κάτι ρυζογκοφρετες έφαγα. Και τρεις μπάρες και μια μπανάνα μετά γιατί πειναγα.
Για το βράδυ παραγγέλθηκαν πίτσες και burger.


ΥΓ περιμένω επίθεση για τις ρυζογκοφρετες μπας και πάρει τα πάνω του το νήμα. Μέχρι να έρθει ο καιρός να ξαναγαμησουμε, ας τρώμε!
Έλα ρε μαν Τι ρυζογκοφρετες,το έσωσες με το βραδυνο.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.052
Πόντοι
39.911
Τι τσιμπήσατε τύποι?

@Zebu
@ΑΝΤΖΕΛΟ
@dimigoall
@petergsp
@cost2001
@gpikasso
@professor x
@Panos 1978
@Αναφυλαξίας3
@Ντουνταράς
@fysarmonika

Μέχρι και ο @Saul με τις ρυζογκοφρέτες του σταμάτησε να γράφει… :tooth:

Για πείτε… :coffee:
Τώρα Jack Daniels με ξηροκάρπια , θα ακολουθήσει delivery πίτσες πεινιρλι :coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.052
Πόντοι
39.911
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Μετα από jack μπύρες ρε πανούλη ? :confused:

Θέλεις να με κάνεις κουδούνι ?

Θα αρκεστώ σε 1,5lt zero :coffee:
Ονειρευομαι την στιγμη που θα συναντηθούμε σε ενα κωλομπαρο και θα καταβασουμε μια νταμιτζανα υποβρύχια με τεκίλα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.052
Πόντοι
39.911
Ονειρευομαι την στιγμη που θα συναντηθούμε σε ενα κωλομπαρο και θα καταβασουμε μια νταμιτζανα υποβρύχια με τεκίλα
Θα σε περπατήσω πανούλη σε κωλόμπαρο ξεχασμένο από τον χρόνο . :woldman:
Παίζει ακόμα κασέτες
1731698157232.jpeg

Άντζελα , Καρρά , Στανίση , Αντύπα κτλ :coffee:

Αντρικό ποτό 8€
Γυναικείο 10€
Double 20€

Με Καβάντζα εξωτερικό υπόγειο ακριβώς δίπλα από την είσοδο :coffee:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Παστίτσιο περιποιημένιο, μαρουλοσαλάτα, zero.

Το πρωί τύπε μου κι εγώ κάτι ρυζογκοφρετες έφαγα. Και τρεις μπάρες και μια μπανάνα μετά γιατί πειναγα.
Για το βράδυ παραγγέλθηκαν πίτσες και burger.


ΥΓ περιμένω επίθεση για τις ρυζογκοφρετες μπας και πάρει τα πάνω του το νήμα. Μέχρι να έρθει ο καιρός να ξαναγαμησουμε, ας τρώμε!
Μη σε παρασέρνει το άλλο το ναυάγιο της γεύσης, έλα κοντά μας και δεν θα ξαναφάς ποτέ σόλες και υλικά οικοδομών.
Join the dark side.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.052
Πόντοι
39.911

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.299
Πόντοι
12.756

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom