Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Ένταξει, έτσουξε κόσμο η τεσσάρα από το Λονδίνο, αλλά μην το κάνουμε θέμα.

Δεν είναι δα, ότι δεν το περιμένατε κιόλας, με την ομάδα που έχετε.:buck2:
Δεν έχει να κάνει με την ήττα αλλά με το σκορ
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Πράγματι...τι γίνεται εκεί δεξιά;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Γιατί ετσουξε;
Δεν ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα;
Τα νιοκι που ειχαν απο χτες ήταν δεξιά
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.104
Κριτικές
23
Like
17.781
Πόντοι
8.695

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
False alarm... Για κανα χοιρινό γλυκόξινη ή κάτι τέτοιο με κρεατομπουκιες το πέρασα... Φατο με την ησυχία σου, δε ζηλεύω...
Είχαν και κοτόπουλο σήμερα, εκτός από τα υπολοιπα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.451
Κριτικές
67
Like
118.822
Πόντοι
39.911
Έκανα παραγγελία για της 8.30 ενόψει του παιχνιδιού της παναθας ιταλικά σάντουιτς από το la casa pinsa, ένα με προσούτο μοτσαρέλα ντοματινια κρέμα ρικοτα ρόκα και ντρέσινγκ βαλσαμικου, και ένα με φιλέτο κοτόπουλου παρμεζάνα μπέικον αισμπεργκ και σέζαρ ντρέσινγκ, πάντα με κοκακολα νορμαλ :confused:
Περίσσεψε από χθές στο ΟΑΚΑ γιαούρτι πρόβειο σε πήλινο .
Να στείλω ? :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.526
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.451
Κριτικές
67
Like
118.822
Πόντοι
39.911
Και επειδή @ΑΝΤΖΕΛΟ καί @dimigoall μου τα πράξατε, δεκαοκτώ και δεκαοκτώ τριανταδυο στα αρχιδια μου σάς γράφω και τούς δύο
1729879548351.gif
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Και επειδή @ΑΝΤΖΕΛΟ καί @dimigoall μου τα πράξατε, δεκαοκτώ και δεκαοκτώ τριανταδυο στα αρχιδια μου σάς γράφω και τούς δύο
Ποιητική άδεια δέχομαι τα μαθηματικά σου όπως το "ένα κι ένα ίσον ένα " που έλεγε ο μέγας Νίκος Παπάζογλου.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχω μούσμουλα τύπε δεν μου χρειάζεται
Τι είναι αυτό το 322 ρε παικτη;
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Ποιητική άδεια δέχομαι τα μαθηματικά σου όπως το "ένα κι ένα ίσον ένα " που έλεγε ο μέγας Νίκος Παπάζογλου.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Τι είναι αυτό το 322 ρε παικτη;
Είναι σύμβολα κρυφής αδελφότητας όσοι γνωρίζουν γνωρίζουν δεν μπορώ να πω περισσότερα
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom