Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 865K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (4 μέλη και 45 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αθηναίε βγες από μέσα του.

Αθηναιος εχει παει προπονητικο και περιμένει μεσα στο αμαξι Αλαφουζο να του πει τι και πως :coffee:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ροζ είναι τύπε όπως η ροζ κοκαινη, είμαστε μοδατοι
μην τα τρως αυτα ρε μαν , παιζουν επικινδυνα πραγματα
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Αθηναιος εχει παει προπονητικο και περιμένει μεσα στο αμαξι Αλαφουζο να του πει τι και πως :coffee:
Και εγώ στεναχωρήθηκα και έκλαψα εχθές μαν αλλά στα αρχιδια μου, καλύτερα να κλαίω μέσα στην καγιέν παρά σε ένα σαξο
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Και εγώ στεναχωρήθηκα και έκλαψα εχθές μαν αλλά στα αρχιδια μου, καλύτερα να κλαίω μέσα στην καγιέν παρά σε ένα σαξο

σκεψου αυτος που πρεπει να κλαψει στο σαξο γιατι δεν εχει καγιεν , αδικη η ζωη μαν .. :coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.842
Πόντοι
39.911
Εγω κοντοσούβλια σουβλάκια σπέσιαλ.
Το βράδυ είναι πόλεμος,θα πέσουν κορμιά και περιμένουν τον Άταμαν να του δώσουν λουλούδια και να στρώσουν κόκκινο χαλί για υποδοχή....

:confused:
Μαν , πέντε δύπιτα στο παιδί να τυλίξεις :coffee:
1729867389315.gif
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Καλησπέρα ναυάγια. Σήμερα έβαλα την Ελλεηνιδα να φτιάξει tom yam goong με ρύζι jasmine.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Tiγκα στην υγιεινή ζωή είσαι...
Εμ καπνίζεις εμ δεν θες εμβόλια.

Ναι, τσιγάρο, μπίρες, σωστή διατροφή και άθληση παν μαζί. Φάρμακα, εμβόλια κλπ. όχι.

Ευκολάκι να καταλάβεις τη θεωριάρα μου.:grin:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.110
Κριτικές
23
Like
17.828
Πόντοι
8.695

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Αρα @ΑΝΤΖΕΛΟ ο Μπιγκ Μπεν τα εστειλε μαν :coffee:

Προσεχε τυπε , προσεχε μην ειναι τιποτα μεταλλαγμένα με ροζ κρόκους μέσα ναπουμε :coffee:

Όλο μαλακίες λέει αυτός ο Νίπλης, και ψάχνεται συνεχώς παντού στο φόρουμ για κακοήθειες και κουτσομπολιό.

Κλασικός πούστης.:P:grin:
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Έκανα παραγγελία για της 8.30 ενόψει του παιχνιδιού της παναθας ιταλικά σάντουιτς από το la casa pinsa, ένα με προσούτο μοτσαρέλα ντοματινια κρέμα ρικοτα ρόκα και ντρέσινγκ βαλσαμικου, και ένα με φιλέτο κοτόπουλου παρμεζάνα μπέικον αισμπεργκ και σέζαρ ντρέσινγκ, πάντα με κοκακολα νορμαλ :confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756
Έκανα παραγγελία για της 8.30 ενόψει του παιχνιδιού της παναθας ιταλικά σάντουιτς από το la casa pinsa, ένα με προσούτο μοτσαρέλα ντοματινια κρέμα ρικοτα ρόκα και ντρέσινγκ βαλσαμικου, και ένα με φιλέτο κοτόπουλου παρμεζάνα μπέικον αισμπεργκ και σέζαρ ντρέσινγκ, πάντα με κοκακολα νορμαλ :confused:
Ετοίμασε και γκαζόζα τη συνέχεια από χθες
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756

Συνημμένα

  • banane-gonflable-geante_222637.jpg
    banane-gonflable-geante_222637.jpg
    43,9 KB · Εμφανίσεις: 17

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Τη λαχανόσουπα μας δείχνεις? Αυτό εκεί πάνω δεξιά που φαίνεται να έχει κρεατάκι, το κρατάς κρυφό?
Πράγματι...τι γίνεται εκεί δεξιά;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ένταξει, έτσουξε κόσμο η τεσσάρα από το Λονδίνο, αλλά μην το κάνουμε θέμα.

Δεν είναι δα, ότι δεν το περιμένατε κιόλας, με την ομάδα που έχετε.:buck2:
Γιατί ετσουξε;
Δεν ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα;
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.110
Κριτικές
23
Like
17.828
Πόντοι
8.695
Έχω κάτι γαλακτομπουρεκα από προχθές λίγο ξυνισμενα θα τα φάω όταν θα παίζει ο Ολυμπιακός
Μαν τα προχτεσινα γαλακτομπούρεκο είναι τα καλύτερα, έχει μαλακώσει το φύλλο από το σιρόπι, μ αρέσουν καλύτερα από τα φρεσκα ... Αν ξινισαν μάλλον είναι από τότε που πήγατε καλά στη μπαλα στην Ευρώπη.

Πέρα από την πλάκα, εύχομαι να μη χρειαστούν σε κανέναν μας σήμερα ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom