Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 36 άτομα (0 μέλη και 36 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Το τσιγάρο είναι έρωτας. :grin:

Εγώ είμαι η φάση μακριά από οποιοδήποτε εμβόλιο ή άλλο φάρμακο ή ό,τι, το τσιγάρο αρκεί.
Tiγκα στην υγιεινή ζωή είσαι...
Εμ καπνίζεις εμ δεν θες εμβόλια.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Είναι γυφτάκι αυτός?

gyftos-660x330.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Αν είναι Βυτίνας έχω συνεισφέρει στην παραγωγή της με το γενετικό υλικό μου...

:coffee:
Δηλαδή αρμεξες εσυ τα ζωντανά και υπάρχει γενετικό υλικο σου στο γαλατακι τους;;;;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τρωει αβοκαντο ομως

υπαρχαν 1002 τροποι να μας πει οτι ειναι πουστης , αλλα διαλεξε τον διατροφικό :coffee:
Λες και εμεις ειμαστε τίποτα κόσμος που κρίνουμε ναπουμε ή μας νοιαζει εμας αν "βιδωνει το τάσι" :coffee:
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
υπαρχαν 1002 τροποι να μας πει οτι ειναι πουστης , αλλα διαλεξε τον διατροφικό :coffee:
Λες και εμεις ειμαστε τίποτα κόσμος που κρίνουμε ναπουμε ή μας νοιαζει εμας αν "βιδωνει το τάσι" :coffee:
χοντρο :coffee:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
για σουβλακια καντινας εχω όρεξη , καμια 15αρια με τα λεμονια τους και τις πατατες απο διπλα και τα φορτηγά να σου πετάνε καυσαέριο σε καθε μπουκια σου :coffee:
Αθηναίε βγες από μέσα του.
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.065
Πόντοι
3.556

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom