Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 862K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Καλημέρα φίλοι του panatinaikos @Maximilien @athinaios44 @πολυζωης @cost2001 @Χύσε μέσα .
( Συγνώμη αν έχω ξεχάσει κάποιον )

Σήμερα το κατάστημα προσφέρει καφέ από γνήσιο γανόδερμα :coffee:
1729831966397.jpeg

Και κουλουράκια πορτοκαλιού
1729838135211.jpeg

με εκχύλισμα Fanta για το χθεσινό ακά :zfuck:
.


Μετά το πέρας της καφεποσίας προτείνονται ΤΈΣΣΕΡΙΣ ταμπλέτες
1729832140470.jpeg

Για το στομαχάκι :coffee:

Ευχαριστούμε κύριε πρέσβη για την ψυχαγωγία :hi:
α)Πεινιρλι σπέσιαλ από Μελιγαλά.
β)Ο χυσε μέσα δεν ειναι πράσινος.
γ)Τα κουλουράκια βαλτα στον πάτο σου...

:coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.432
Κριτικές
67
Like
118.664
Πόντοι
39.911
α)Πεινιρλι σπέσιαλ από Μελιγαλά.
β)Ο χυσε μέσα δεν ειναι πράσινος.
γ)Τα κουλουράκια βαλτα στον πάτο σου...

:coffee:
Ο Χύσε μέσα μου έχει εκμυστηρευτεί :grouphug:
ότι έβαφε κάγκελα με κονταροπίνελο στην λεωφόρο ... :coffee:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.105
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.105
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695
ρε σεις μηπως μας λετε ψεμματα και δεν τα τρωτε αυτα που γραφετε?


μου φαινεται μονο εγω γραφω αληθειες εδω μεσα :coffee:
Κι εγω, δεν εισαι ο μονος. Αν η γυναικα μου ειναι μελος και παρακολουθει το νημα με εχει κανει τσακωτο!!!!
Αν εξαφανιστω ξαφνικα αδερφια, να ξερετε οτι δεν ειναι επειδη κανω διαιτα, αλλα επειδη με τσακωσανε!!!!
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.105
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695
Μετα το πρωινο εσπρεσσακι επαιξε κεφιρ με βρωμη και κανελλα. Για σνακ μπανανα με τραγανο μουστοκουλουρο.
Για μεσημερι παμε σε home made αρακα (ποσες μερες ρε πουστη μου, πχια!!!) με ψωμι ολικης που μου εδωσαν οι φουρναρισσες και φετα Βυτινας. Αλλα πριν θα παιξει και το 2ο εσπρεσσακι.
Παω να δω τα χτεσινα γκολ σε επαναληψη. Της ομαδας για να καυλωσω και της πουτανας της Ευρωπης για να γελασω!!!
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ο Χύσε μέσα μου έχει εκμυστηρευτεί :grouphug:
ότι έβαφε κάγκελα με κονταροπίνελο στην λεωφόρο ... :coffee:
Εμένα μου ειπε ότι όποτε θέλουμε παμε 11αδα,θα φοράει,στον ρόλο της πουτάνας, ερυθρόλευκη εμφάνιση Ροντινέϊ....
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Μετα το πρωινο εσπρεσσακι επαιξε κεφιρ με βρωμη και κανελλα. Για σνακ μπανανα με τραγανο μουστοκουλουρο.
Για μεσημερι παμε σε home made αρακα (ποσες μερες ρε πουστη μου, πχια!!!) με ψωμι ολικης που μου εδωσαν οι φουρναρισσες και φετα Βυτινας. Αλλα πριν θα παιξει και το 2ο εσπρεσσακι.
:wanker:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.105
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695
Εμένα μου ειπε ότι όποτε θέλουμε παμε 11αδα,θα φοράει,στον ρόλο της πουτάνας, ερυθρόλευκη εμφάνιση Ροντινέϊ....
Αν θελει το ρολο της πουτανας πρεπει να φοραει πρασινα. Νομιζω εχει ξεκαθαρισει αυτο τη σημερον ημερα
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Αν θελει το ρολο της πουτανας πρεπει να φοραει πρασινα. Νομιζω εχει ξεκαθαρισει αυτο τη σημερον ημερα
Την πρόθεση του μπούστη ανέφερα....
Τα υπόλοιπα είναι περιττά....
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom