Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 853K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 51 άτομα (0 μέλη και 51 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
όχι και στη φυλής ρε τύπε εκτός αν έχεις death wish ή αν έχεις πιεί 5Λ φάντα μπλέ :confused:


υπάρχουν και τα κινητά να γράφεις τις λίστες του σ/μ αλλά το καλύτερο είναι να στα φένρουν σπίτι :coffee:
Καλά...αυτό ,να στα φέρνουν σπίτι...είναι για αντικοινωνικους μπουχεσες όπως οι Γιαπωνέζοι χικικομορι...εξαιρω τους μπιζνεσμεν που δουλεύουν 20 ώρες το 24ωρο.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Σε ενα μηνα απο τωρα θα ειμαι Σαν Σεμπαστιαν - Βασκωνια. Στην πολη με τα περισσοτερα μισελεν.

Μετα απο αυτους τους εμετους , και τις μπανανες κομμενες στην μεση λες και εισαι κανας αυτιστικός και δεν ξερεις να τις ξεφλουδιζεις
θα πας εσυ Σαν Σεμπαστιαν .... με εγκεφαλικό θα φυγεις απο εκει , θα σου φερνουν καθε φαγητο στο δικό του πιάτο και θα παθεις εγκεφαλικη εμπλοκη :coffee:
Που να δεις οτι εχουν και διαφορετικά πιατα , μικρά μεγαλα , βαθειά ρηχά .. νομιζω θα κανεις καιρο να συνελθεις :coffee:

ΥΓ Κατα τα αλλα παλιομουνακι μας επρηζες το Μπουτσο με το POS που δεν δουλευει , τις λακουβες και τ αρχιδια , αλλα μια χαρα σε βλεπω να εχεις ξεβρακωσει ολους τους τουριστες στα μετρητα και να κανεις συνεχεια ταξιδάκια παλιοΓΑΜΙΟΛΑ :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
Για να δειτε την διαφορα της τοτε ψηφοφοριας για τα γεμιστά που το νημα ητανε στην αρχη αρχη.
Το τελικο αποτέλεσμα ηταν 36-25 υπερ των ορφανων. Συνολο 61 ψηφοι.

61 ψηφοι ακριβως τωρα και η ψηφοφορια ειναι στον ποντο. 30-31

@petergsp
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
Μετα απο αυτους τους εμετους , και τις μπανανες κομμενες στην μεση λες και εισαι κανας αυτιστικός και δεν ξερεις να τις ξεφλουδιζεις
θα πας εσυ Σαν Σεμπαστιαν .... με εγκεφαλικό θα φυγεις απο εκει , θα σου φερνουν καθε φαγητο στο δικό του πιάτο και θα παθεις εγκεφαλικη εμπλοκη :coffee:
Που να δεις οτι εχουν και διαφορετικά πιατα , μικρά μεγαλα , βαθειά ρηχά .. νομιζω θα κανεις καιρο να συνελθεις :coffee:

ΥΓ Κατα τα αλλα παλιομουνακι μας επρηζες το Μπουτσο με το POS που δεν δουλευει , τις λακουβες και τ αρχιδια , αλλα μια χαρα σε βλεπω να εχεις ξεβρακωσει ολους τους τουριστες στα μετρητα και να κανεις συνεχεια ταξιδάκια παλιοΓΑΜΙΟΛΑ :coffee:
:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
Για να δειτε την διαφορα της τοτε ψηφοφοριας για τα γεμιστά που το νημα ητανε στην αρχη αρχη.
Το τελικο αποτέλεσμα ηταν 36-25 υπερ των ορφανων. Συνολο 61 ψηφοι.

61 ψηφοι ακριβως τωρα και η ψηφοφορια ειναι στον ποντο. 30-31

@petergsp
Θα κερδίσουμε αδέρφια!!
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Για να δειτε την διαφορα της τοτε ψηφοφοριας για τα γεμιστά που το νημα ητανε στην αρχη αρχη.
Το τελικο αποτέλεσμα ηταν 36-25 υπερ των ορφανων. Συνολο 61 ψηφοι.

61 ψηφοι ακριβως τωρα και η ψηφοφορια ειναι στον ποντο. 30-31

@petergsp

τσακω και μια ψηφο απο εμενα τωρα :birdman:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
150 γραμμαρια γιαουρτι προβειο ,μιση μικρη μπανανα και λιγα τριμμενα καρυδια και 1 κουταλια της σουπας μελι απο πανω και μιση φετα ψωμι ολικης
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.656
Like
29.713
Πόντοι
6.256
Κλαίω :2funny::2funny::2funny:όταν βλέπω να κοιτάνε κινητό στο σούπερ μάρκετ...δεν ξέρουν να γράφουν με χαρτί και μολύβι ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και κυκλοφορούν σαν μαστουρωμενοι όλοι με ένα κινητό στους διαδρόμους;;;
Καλά...αυτό ,να στα φέρνουν σπίτι...είναι για αντικοινωνικους μπουχεσες όπως οι Γιαπωνέζοι χικικομορι...εξαιρω τους μπιζνεσμεν που δουλεύουν 20 ώρες το 24ωρο.
Μήπως είσαι μπούμερ και δεν ξέρεις ούτε να ανοίγεις ένα productivity app στο κινητό? :confused:
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.589
Κριτικές
53
Like
41.428
Πόντοι
17.336
Για να δειτε την διαφορα της τοτε ψηφοφοριας για τα γεμιστά που το νημα ητανε στην αρχη αρχη.
Το τελικο αποτέλεσμα ηταν 36-25 υπερ των ορφανων. Συνολο 61 ψηφοι.

61 ψηφοι ακριβως τωρα και η ψηφοφορια ειναι στον ποντο. 30-31

@petergsp
Μήν τόν ζοριζεις θά είναι καί κουρασμένος σήμερα :tooth:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
Μήπως είσαι μπούμερ και δεν ξέρεις ούτε να ανοίγεις ένα productivity app στο κινητό? :confused:
Το "παραγωγικό" είναι να πας στο σούπερ μάρκετ σαν άνθρωπος και όχι σαν ένα αλλο ένα χικικομορι ανθρωποειδες που έχει βελαξει από την κίνηση και την βαβούρα της Αθηνοχαβουζας.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
150 γραμμαρια γιαουρτι προβειο ,μιση μικρη μπανανα και λιγα τριμμενα καρυδια και 1 κουταλια της σουπας μελι απο πανω και μιση φετα ψωμι ολικης
Θα σου σηκώνεται από μπρος και από πίσω και από πλάγια με όλα αυτά...:wink:..ευ γέ!
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.217
Κριτικές
67
Like
117.182
Πόντοι
39.911

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.046
Πόντοι
3.556
Καλημέρα ναυάγια, διπλός ελληνικός καφές, γαλλικά κρουασάν βουτύρου, χυμός ροδάκινο
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.217
Κριτικές
67
Like
117.182
Πόντοι
39.911

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom