Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (2 μέλη και 37 επισκέπτες)

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556
Τύποι ένα μέλος giorgos M145 που έχει ποσταρει σε όλα τα νήματα περί της 10.000 γυμνές φωτογραφίες γυναικών, θέλω τη γνώμη σάς.1) Της έχει γαμησει όλες?2) είναι φιδεμπορας? 3)Δούλευε σε εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών?4) είναι φωτογράφος? 5) είναι συνδρομητής σε πορνό σάιτ Ταϊλάνδης?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.299
Πόντοι
12.756
Τύποι ένα μέλος giorgos M145 που έχει ποσταρει σε όλα τα νήματα περί της 10.000 γυμνές φωτογραφίες γυναικών, θέλω τη γνώμη σάς.1) Της έχει γαμησει όλες?2) είναι φιδεμπορας? 3)Δούλευε σε εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών?4) είναι φωτογράφος? 5) είναι συνδρομητής σε πορνό σάιτ Ταϊλάνδης?
Μη σπαμαρεις ρε :spam:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.052
Πόντοι
39.911
Τύποι ένα μέλος giorgos M145 που έχει ποσταρει σε όλα τα νήματα περί της 10.000 γυμνές φωτογραφίες γυναικών, θέλω τη γνώμη σάς.1) Της έχει γαμησει όλες?2) είναι φιδεμπορας? 3)Δούλευε σε εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών?4) είναι φωτογράφος? 5) είναι συνδρομητής σε πορνό σάιτ Ταϊλάνδης?
not scared snake GIF by The Ed Bassmaster Show


:coffee: :coffee:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Τύποι ένα μέλος giorgos M145 που έχει ποσταρει σε όλα τα νήματα περί της 10.000 γυμνές φωτογραφίες γυναικών, θέλω τη γνώμη σάς.1) Της έχει γαμησει όλες?2) είναι φιδεμπορας? 3)Δούλευε σε εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών?4) είναι φωτογράφος? 5) είναι συνδρομητής σε πορνό σάιτ Ταϊλάνδης?
Συλλέκτης γυμνων φωτογραφιών πως και δεν σου περασε σπο το μυαλο;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Αν καθαρίζει μόνος του τις κλωστές από τα φασολάκια όντως μεγάλη ταλαιπωρία μαν :tooth:
Mην το λες...
Ξέρεις πόσο μυοχαλαρωτική είναι αυτή η δουλειά;
Αυτό όμως που είναι σκέτη απόλαυση ειναι το καθαρισμα του αρακά και αυτό το θεσπεσιο "πλοπ"όταν ανοίγεις τους καρπους...πανδαισία !!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Μη σε πειράξει βραδιατικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Τι κλωστές και αρχιδια μιλάμε για ταλαιπωρία ολκης
Αυτό δεν είναι βραδινό..αλλά ΦΑΡΜΑΚΟ!Ιδίως αν το γιαούρτι έχει πέτσα ίσα με ένα δάχτυλο και όχι 2% η αυτό το σκουπίδι 0%
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
Φτώχεια δεν είναι να τον χώνεις στην Φυλης αντί να τον χώνεις σε βίζιτα των 500€/ ώρα.
Φτώχεια είναι να είσαι με χαρτί και μολύβι όταν δεν πας στην Φυλης αλλά στο σούπερ μάρκετ.

όχι και στη φυλής ρε τύπε εκτός αν έχεις death wish ή αν έχεις πιεί 5Λ φάντα μπλέ :confused:


υπάρχουν και τα κινητά να γράφεις τις λίστες του σ/μ αλλά το καλύτερο είναι να στα φένρουν σπίτι :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
όχι και στη φυλής ρε τύπε εκτός αν έχεις death wish ή αν έχεις πιεί 5Λ φάντα μπλέ :confused:


υπάρχουν και τα κινητά να γράφεις τις λίστες του σ/μ αλλά το καλύτερο είναι να στα φένρουν σπίτι :coffee:
Κλαίω :2funny::2funny::2funny:όταν βλέπω να κοιτάνε κινητό στο σούπερ μάρκετ...δεν ξέρουν να γράφουν με χαρτί και μολύβι ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και κυκλοφορούν σαν μαστουρωμενοι όλοι με ένα κινητό στους διαδρόμους;;;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom