Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
28
Like
21.053
Πόντοι
5.946

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.384
Πόντοι
16.235
γιατί ρε τύπε η φτώχεια δεν είναι ντροπή :confused:
Φτώχεια δεν είναι να τον χώνεις στην Φυλης αντί να τον χώνεις σε βίζιτα των 500€/ ώρα.
Φτώχεια είναι να είσαι με χαρτί και μολύβι όταν δεν πας στην Φυλης αλλά στο σούπερ μάρκετ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.384
Πόντοι
16.235
αυτό εννοώ και εγώ στέκομαι πίσω από τις επιλογές μου και τις στηρίζω :sunglasses:


θα ξαναμπεί όταν ξανά φτάσει ο κυριάκος 41τακατό
Θα αργήσει αυτό...μου λείπει ρε!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φασολάκια φρέσκα με πατάτες και φέτα Κεφαλονιάς
Κεφαλονιας;;;;
Ο,τι χειρότερο εχω δοκιμάσει...
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
Καλησπέρα ναυάγια. Γιαούρτι πρόβειο με μέλι και καρύδια.
Μη σε πειράξει βραδιατικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αν καθαρίζει μόνος του τις κλωστές από τα φασολάκια όντως μεγάλη ταλαιπωρία μαν :tooth:
Τι κλωστές και αρχιδια μιλάμε για ταλαιπωρία ολκης
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom