Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 47 άτομα (1 μέλη και 46 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Πες τα ρε μαν όταν πηγαίναμε
Εμείς PAUL, αυτός έκανε μπάνιο με τη σωλήνα Σκαραμαγκά

Πες τα με το μπουστη που μπλεξαμε ναπουμε

Απο οταν ηταν Βαρδας το μαγαζι πριν το παρει ο Paul μου ειχαν πει να το νοικιάσω για 14 χιλιαρικα , πηραν τ αρχιδια μου :coffee:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
Πες τα με το μπουστη που μπλεξαμε ναπουμε

Απο οταν ηταν Βαρδας το μαγαζι πριν το παρει ο Paul μου ειχαν πει να το νοικιάσω για 14 χιλιαρικα , πηραν τ αρχιδια μου :coffee:
Ναι μορε θα μας πει τώρα cost που δε ξέρει εκτός απ Σκαραμαγκά,και χωριό του τιποτα αλλο
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.087
Κριτικές
22
Like
17.676
Πόντοι
8.695
Μεσημεριανο..

Φασολάδα μαγειρεμένη απο @ΚΩΣΤΑΣ 42

Ελιές

Φέτα Απο μπακάλικο.

Coca Cola

Γλυκό : Πουράκια
Έχυσε (μην σκέφτεστε πρόστυχα) τα πρώτα νερά για να μειωθεί το "μεθάνιο"?

Είναι και κυρίες στο νήμα, ας είμαστε κόσμιοι...
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.294
Κριτικές
64
Like
59.386
Πόντοι
16.235
Δυνατό μουνετο παντρεμένο μου έδωσε ραντεβού στο PAUL στη Γλυφάδα για να μου εξηγήσει τα προβλήματα στο γάμο τής
( Καποτες,μαστίγιο,δονητές ...και...)Ζακέτα να πάρεις!!!!
 

xristospap

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
9.189
Like
32.813
Πόντοι
5.956
προβατινα χθεσινη ψημενη τυπε εισαι σιγουρος οτι ηταν ;; :coffee:
Καλέ μου φίλε Νιπλης τρώω πρόβατο από τα 10 μου χρόνια και ειμαι 52 δεν λέω ότι δεν εχω φάει μολοσσούς και ντοπερμαν αλλά δόξα το θεό έμαθα και ξέρω και από τα σφάγια και από ποιο κομμάτι του σφακτου θα πάρω και πως και πόσο θα το ψήσω ..Και ναι ψημένη από της 16-00 της Κυριακής..Σου εύχομαι να εχεις έναν φίλο σαν και έμενα που να ξέρει να ψήνει για να τρως καλά η να βρεις μια ταβέρνα καλή να τρως καλά ..Καλά να περνάς πάντα και να τρως καλά :hi:
 

Συνημμένα

  • 1729519572645.jpg
    1729519572645.jpg
    227,3 KB · Εμφανίσεις: 24

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Καλέ μου φίλε Νιπλης τρώω πρόβατο από τα 10 μου χρόνια και ειμαι 52 δεν λέω ότι δεν εχω φάει μολοσσούς και ντοπερμαν αλλά δόξα το θεό έμαθα και ξέρω και από τα σφάγια και από ποιο κομμάτι του σφακτου θα πάρω και πως και πόσο θα το ψήσω ..Και ναι ψημένη από της 16-00 της Κυριακής..Σου εύχομαι να εχεις έναν φίλο σαν και έμενα που να ξέρει να ψήνει για να τρως καλά η να βρεις μια ταβέρνα καλή να τρως καλά ..Καλά να περνάς πάντα και να τρως καλά :hi:
πες καλη ταβερνα για πρόβατο τοτε :coffee:
Θα παω και θα βαθμολογηθεις :coffee:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
πες καλη ταβερνα για πρόβατο τοτε :coffee:
Θα παω και θα βαθμολογηθεις :coffee:
και εναν καλο φιλο που να ξερει να ψηνει για μενα, για να τρωω τζαμπα :tooth:
Και αυτος θα βαθμολογηθει βεβαιως βεβαιως
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom