You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 853K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (3 μέλη και 46 επισκέπτες)
Trelosagorina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 595
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1.481
- Πόντοι
- 486
Το υπόλοιπο μισό τσουρέκι που είχε μείνει από χθες και τον υπόλοιπο χυμό ανανά
Πορνερ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 10
- Like
- 937
- Πόντοι
- 371
φρέντο εσπρέσσο σκέτο και 3-4 χεσίματα.τι να τσιμπησω για πρωινό-δεκατιανό για να είμαι εντός των προδιαγραφών του νήματος?
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.169
- Πόντοι
- 6.246
Nερό Evianτι να τσιμπησω για πρωινό-δεκατιανό για να είμαι εντός των προδιαγραφών του νήματος?
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.200
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.082
- Πόντοι
- 39.911
Που μαν ?Παϊδάκια κοκορετσι κοντοσουβλι χοντρό τζολια σαλάτες λουκανικα κρασια
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.326
- Like
- 117.553
- Πόντοι
- 16.631
πρωινο καφε και εναμιση κρουασινι καθοτι κλινηρης
τωρα παω σιγα σιγα για μπουστη με κινεζο σε σαλτσα

τωρα παω σιγα σιγα για μπουστη με κινεζο σε σαλτσα
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.652
- Like
- 57.303
- Πόντοι
- 12.756
Στο τσολιά μαν Βάρη.Που μαν ?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα έρθω να σε τριψω να γίνεις περδικιπρωινο καφε και εναμιση κρουασινι καθοτι κλινηρης
τωρα παω σιγα σιγα για μπουστη με κινεζο σε σαλτσα
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.326
- Like
- 117.553
- Πόντοι
- 16.631
πανκεικ,γαλλικο καφετι να τσιμπησω για πρωινό-δεκατιανό για να είμαι εντός των προδιαγραφών του νήματος?
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.200
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.082
- Πόντοι
- 39.911
Ακόμα άρρωστος αδερφέ ?πρωινο καφε και εναμιση κρουασινι καθοτι κλινηρης
τωρα παω σιγα σιγα για μπουστη με κινεζο σε σαλτσα
Για κοίταξε το μήπως σε πειράζουν τα καμπανέλλια

athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.326
- Like
- 117.553
- Πόντοι
- 16.631
με χτυπησε το ΚΑΚΟ ματι απο κατι μουνοπανα εδω μεσα ΜΑΛΛΟΝΑκόμα άρρωστος αδερφέ ?
Για κοίταξε το μήπως σε πειράζουν τα καμπανέλλια![]()

dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.200
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.082
- Πόντοι
- 39.911
Ότι χειρότερο αδερφέμε χτυπησε το ΚΑΚΟ ματι απο κατι μουνοπανα εδω μεσα ΜΑΛΛΟΝ![]()
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.329
- Like
- 20.044
- Πόντοι
- 3.556
Σε καταλαβαίνω τυπεμε χτυπησε το ΚΑΚΟ ματι απο κατι μουνοπανα εδω μεσα ΜΑΛΛΟΝ![]()
Συνημμένα
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
oi xoxlioi-δραπέτες ήρθαν?πανκεικ,γαλλικο καφε
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.679
- Πόντοι
- 8.695
Όχι μαν εμείς είμαστε καλοπροαιρετοι, αφού θα μας κάνεις και το πασχαλινό τραπέζι με μακαρόνια!!...με χτυπησε το ΚΑΚΟ ματι απο κατι μουνοπανα εδω μεσα ΜΑΛΛΟΝ![]()
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.200
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.082
- Πόντοι
- 39.911
Αρχίδιαoi xoxlioi-δραπέτες ήρθαν?

Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
θα κρύβονται από τον ιδιοκτήτηΑρχίδια![]()
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.087
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.679
- Πόντοι
- 8.695
Πήραν λάθος πλοίο και βγήκαν Αίγυπτο!!oi xoxlioi-δραπέτες ήρθαν?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K