dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.457
- Κριτικές
- 67
- Like
- 118.861
- Πόντοι
- 39.911
ΓαμιόλαΚαι μετά απορούμε γιατί τρώει ότι τρώει το πουλεν του....![]()



ΓαμιόλαΚαι μετά απορούμε γιατί τρώει ότι τρώει το πουλεν του....![]()



Μια φέτα ψωμί δεν εχεις δηλαδή;Γλυκο : Ρυζογκοφρέτα με πραλίνα αυθεντική Μερέντα
OXΙχοχλιους?

τι κοκκαλα αδερφε? μπαρμπουτι?OXΙ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Το μεσημέρι πάμε για μάνδρα τζάκι κόκκαλα κτλ λαιλαπα![]()
Όχι ρε αδελφε παϊδάκιατι κοκκαλα αδερφε? μπαρμπουτι?


Τι γραβιέρα μαν?Ψήνετε ήδη κότσι μοσχαρίσιο γάλακτος Χ 5 στην λαδόκολλα με σκόρδα , πιπεριές , μουστάρδες , κομμάτια γραβιέρας κτλ κτλ
Σαλάτα πράσινη , ποικιλία τυριών , ψωμάκι για παπάρα στα ζουμακια της λαδόκολλας
θα συνοδεύεται με zero 1,5lt Χ 2![]()
Αμφιλοχίας μανΤι γραβιέρα μαν?

ΜΟΝΟΑμφιλοχίας μαν![]()
Κοίτα 5 η ώρα να είσαι πίσω , παίζουμε με αστέραΤο μεσημέρι πάμε για μάνδρα τζάκι κόκκαλα κτλ λαιλαπα![]()

2 θα είμαστε μαν μισό μαγαζι κλείσαμε και στη μέση πόρτα να μην μας ενοχλούν,μετά ερχόμαστε για ματς λουκουμάδες σοκολάτα κτλΚοίτα 5 η ώρα να είσαι πίσω , παίζουμε με αστέρα![]()
Ρε πανουλη άσε τα φαγητά και πες μας την πηδηξες τη Στεφανία η μείνατε μόνο στα λόγιαΜεσημεριανο εχω
Γιουβαρλάκια με σάλτσα αυγολέμονο
Κόκα Κόλα
Τυρί φέτα Τριπόλεως
Γλυκο : Ρυζογκοφρέτα με πραλίνα αυθεντική Μερέντα
μακαρονια Πεππα λεει το ατομο......πρωινο κεικ ρεντ βελβετ,μεσημεριανο μακαρονια Πεππα,μπουτι κοτοπουλο με κοκκινη σαλτσα και αρνακι παιδακια ψητα συνοδεια με λαχανο,καροτο,λιαστες ντοματες,πρασινες ελιες με πιπερια και καμπανακια με τυρι























φιλε-Τρουμπ ειναι πολυ νοστιμα τα παιδικα μακαρονιαμακαρονια Πεππα λεει το ατομο......
![]()
Πιες ΝαμαΓια μεσημεριανό θα παίξουν μπριζόλες χοιρινές στο τηγάνι, γιατί έξω κάνει ψοφο και δε βγαίνω να αναψω ψησταρια, με πατάτες τηγανητές. Σαλάτα μαρούλι και φέτα Βυτίνας.
Κοκακολες και μαλακίες δεν πίνω, κρασί κόκκινο αγιοργειτικο θα πιω.
Για το σβήσιμο καμιά κρέπα με Μερέντα που έμεινε από το πρωινό.


Ωραίος ο Παναγής.Μεσημεριανο εχω
Γιουβαρλάκια με σάλτσα αυγολέμονο
Κόκα Κόλα
Τυρί φέτα Τριπόλεως
Γλυκο : Ρυζογκοφρέτα με πραλίνα αυθεντική Μερέντα
Πανούλη τι ακούγεται στους διαδρόμους του bou ?Πιες Ναμα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()

Ωραίος, βάλε και κανένα κομμάτι βούτυρο να λιώσει επάνω στο κρέας στο τελείωμα του τηγανισματος.Για μεσημεριανό θα παίξουν μπριζόλες χοιρινές στο τηγάνι, γιατί έξω κάνει ψοφο και δε βγαίνω να αναψω ψησταρια, με πατάτες τηγανητές. Σαλάτα μαρούλι και φέτα Βυτίνας.
Κοκακολες και μαλακίες δεν πίνω, κρασί κόκκινο αγιοργειτικο θα πιω.
Για το σβήσιμο καμιά κρέπα με Μερέντα που έμεινε από το πρωινό.