Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (2 μέλη και 21 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.296
Κριτικές
67
Like
117.727
Πόντοι
39.911
Δύο αυγουλάκια λέω να φάω τώρα για μεσημέρι...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όπα μισό γιατί είστε και περίεργοι εσείς, δεν ξέρω που θα πήγε το μυαλό σας...

eggs.jpg
Τί είναι αυτό μαν ? :think:

Κλωσσομηχανή ? :coffee:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556
Έδωσα παραγγελία 7.30 για να προλάβω και την παναθα να μου φέρουν ένα ψητό κοτόπουλο σούβλας, πατάτες, σως μουστάρδας, πιτακια , χωριάτικη σαλάτα, και κοκακολα νορμαλ
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Έδωσα παραγγελία 7.30 για να προλάβω και την παναθα να μου φέρουν ένα ψητό κοτόπουλο σούβλας, πατάτες, σως μουστάρδας, πιτακια , χωριάτικη σαλάτα, και κοκακολα νορμαλ
Να φανταστείς οτι θα βγαλεις ολοκληρη την ποδοσφαιρική βραδιά με τουτα που αραδιασες.
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.061
Πόντοι
3.556
Να φατνταστω οτι θα βγαλεις ολοκληρη την ποδοσφαιρική βραδιά με τουτα που αραδιασες.
Περίπου αν χρειαστώ συμπλήρωμα ξαναπαραγγελνω για μετά έχω ξυροκαρπια ουισκακι και κοκακολα νορμαλ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.701
Like
57.458
Πόντοι
12.756
Αδερφε θα ξηγηθεις προεδρικη αποψε για τον αγωνα;
Πίτσες αδελφέ σήμερα και πεινερλι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Περίπου αν χρειαστώ συμπλήρωμα ξαναπαραγγελνω για μετά έχω ξυροκαρπια ουισκακι και κοκακολα νορμαλ
Πάρε και ζιρο για συμπλήρωση :2on1::2on1:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.701
Like
57.458
Πόντοι
12.756

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom