Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.826
- Like
- 29.901
- Πόντοι
- 6.256
Κάτσε ρε μαν έτσι ξερά;Για ρυζογκοφρέτες
Κάτσε ρε μαν έτσι ξερά;Για ρυζογκοφρέτες
ΟΧΙΚάτσε ρε μαν έτσι ξερά;
ενταξει ρε μουνι...μην φωναζεις
Μη βρίζεις μανενταξει ρε μουνι...μην φωναζεις
εχεις δικιοΜη βρίζεις μαν
Τσιμπάμε αδελφέ ήσυχα λιγοεχεις δικιο
ενταξει αδερφεΤσιμπάμε αδελφέ ήσυχα λιγο
ΝΑΙΚάτσε ρε μαν έτσι ξερά;
ΟΧΙ συμφωνώ
το μπούλινγκ που υφίσταμαι για τις ρυζογκοφρέτες προβλέπεται στον αντιρατσιστικό νόμο?

θα σε στηριξω λιγο ομωςτο μπούλινγκ που υφίσταμαι για τις ρυζογκοφρέτες προβλέπεται στον αντιρατσιστικό νόμο?![]()
θέλω στήριξη όταν θα κατέβω στις βουλευτικές το 2027 ο πρώτος υποψήφιος από το μπουθα σε στηριξω λιγο ομως
Ανεξάρτητος;θέλω στήριξη όταν θα κατέβω στις βουλευτικές το 2027 ο πρώτος υποψήφιος από το μπου
Θα ερθεις. Αλλα το θεμα ειναι ΩΣ ΤΙ θα ερθεις.Θα έρθω και θα παραγγείλω αντί για κουβέρ με ψωμί και τυροκαυτερή να φέρει ψητές ρυζογκοφρέτες![]()
με όποιον μου τάξει υπουργείοΑνεξάρτητος;
Σύμφωνα με την ερμηνεία που μόλις έκανα, επιτρέπεται.το μπούλινγκ που υφίσταμαι για τις ρυζογκοφρέτες προβλέπεται στον αντιρατσιστικό νόμο?![]()
ως επίτιμος προσκεκλημένος?Θα ερθεις. Αλλα το θεμα ειναι ΩΣ ΤΙ θα ερθεις.