Νέα

Tί θα έκανες αν...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kolarxido
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6
  • Εμφανίσεις 915
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Kolarxido

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2007
Μηνύματα
53
Like
0
Πόντοι
0
Λοιπόν να εξηγήσω τους κανόνες. Εδώ ένα μέλος ποστάρει μια κατάσταση. Το επόμενο μέλος λέει τι θα έκανε αν βρισκόταν σ'αυτή την κατάσταση και παρουσιάζει μια άλλη. Δλδ κάπως έτσι.

1 λέει:
Τι θα έκανες αν γαμούσες την γυναικά του φίλου σου ?

2 λέει:
Θα γαμούσα και τον φίλο μου.

Εσύ τι θα έκανες αν σε έπιαναν να γαμάς ένα τραβεστί ?
 

podolagnos_28

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2006
Μηνύματα
3.482
Like
33
Πόντοι
16
Αποκλείεται να με έπιαναν ποτέ να πηδάω τράνς.....ή άνδρα γενικά....
 

psaxnw(1)

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
4.769
Κριτικές
5
Like
53
Πόντοι
16
εγω θα γαμουσα καθε εναν που ανοιγει συνεχεια μαλακιες θεματα...
 

tesla82

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Ιουν 2007
Μηνύματα
587
Κριτικές
14
Like
25
Πόντοι
1.997
Τι θα έκανες αν ανακάλυπτες ότι η θεογκόμενα που γάμησες το βράδυ (και απο μπρος και από πίσω) πριν από ένα 6μηνο ήταν άντρας;
 

psaxnw(1)

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
4.769
Κριτικές
5
Like
53
Πόντοι
16
θα την ξαναγαμουσα.....μπουχαχαχααχαχ
 

Facial_Freak

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2007
Μηνύματα
173
Κριτικές
8
Like
2
Πόντοι
1
Τι θα εκανες αν Αλβανοι εξωσχολικοι εμπαιναν σε υπο καταληψη σχολειο και το εκαναν μουνι καπελο καιγοντας την ελληνικη σημαια???  :headbang: :headbang:
Ετσι για να σας δωσω ενα σοβαρο προβληματισμο σε ενα τοσο ηλιθιο θρεντ :tickedoff: :tickedoff:
 

DarkAngelOfStrips

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
505
Like
1
Πόντοι
6
Θα μαζευόμασταν ανάλογα καλόπαιδα με τα ανάλογα και αφού τους αποδώσουμε τα μεταναστευτικά τους δικαιώματα... θα λέγανε τον εθνικό ύμνο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom