Λοιπόν να εξηγήσω τους κανόνες. Εδώ ένα μέλος ποστάρει μια κατάσταση. Το επόμενο μέλος λέει τι θα έκανε αν βρισκόταν σ'αυτή την κατάσταση και παρουσιάζει μια άλλη. Δλδ κάπως έτσι.
1 λέει:
Τι θα έκανες αν γαμούσες την γυναικά του φίλου σου ?
2 λέει:
Θα γαμούσα και τον φίλο μου.
Εσύ τι θα έκανες αν σε έπιαναν να γαμάς ένα τραβεστί ?
1 λέει:
Τι θα έκανες αν γαμούσες την γυναικά του φίλου σου ?
2 λέει:
Θα γαμούσα και τον φίλο μου.
Εσύ τι θα έκανες αν σε έπιαναν να γαμάς ένα τραβεστί ?