Νέα

Τι έπαθε το site;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 456K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

010010001

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2016
Μηνύματα
23
Like
0
Πόντοι
0
και σε μενα συμβαινει αυτο.δεν βλεπω τα σχολια μου
 

abarth

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2007
Μηνύματα
58
Like
1.522
Πόντοι
200
Καλημέρα κ καλή βδομάδα . Οι έγκρισεις για τα σχόλια τη γίνεται ; Γιατί δεν εμφανίζονται ;
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Καλημέρα κ καλή βδομάδα . Οι έγκρισεις για τα σχόλια τη γίνεται ; Γιατί δεν εμφανίζονται ;
Οι εγκρισεις γενικα δεν εμφανιζονται...Τι εννοεις? Αν εννοεις γιατι δεν εμφανιζονται τα σχολια, απλα περιμενε και λιγο...Παντα εμφανιζονται...
 

lakis mamoulakis

Σπουδαίος
Εγγρ.
17 Οκτ 2012
Μηνύματα
1.094
Κριτικές
29
Like
2.466
Πόντοι
2.420
Υπαρχει κάποιο σοβαρό θέμα στο site τον τελευταίο καιρό και εξηγώ.

Κανω log in με δείχνει συνδεδεμένο καθώς και το πράσινο λαμπάκι on, ενώ στην πραγματικότητα δεν μπορώ να ποστάρω τίποτα διότι η "ΠΑΡΑΘΕΣΗ" δεν υπάρχει.

Τωρα που γράφω με δείχνει πως δεν ειμαι συνδεδεμένος καθόλου.  Δηλαδή πάνω δεξιά που θα επρεπε να γράφει το ο ολα μου δεν υπαρχει.
Για να κανω log in επρεπε να Μπο σε νήμα και να αναζητήσω στοιχεια αλλού μέλους και να βαλω εκει username  και password.

Τρελό...; Πεστε μου εσείς../


Παικτες μου συμβαινει κι εμενα το ιδιο πολυ συχνα.

Πρεπει να ξαναλογκαρω πολλες φορες οσο το εχω ανοικτο..

Το εχετε παρατηρησει;
 

Joxx

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Νοε 2015
Μηνύματα
1.088
Κριτικές
20
Like
862
Πόντοι
1.026
Παικτες μου συμβαινει κι εμενα το ιδιο πολυ συχνα.

Πρεπει να ξαναλογκαρω πολλες φορες οσο το εχω ανοικτο..

Το εχετε παρατηρησει;
και σε μενα συμβαινει..μολις κανω log in κ παω να ποσταρω δεν μπορω γιατι με δειχνει εκτος..
βρηκα αλλη λυση. Μολις κανω εισοδο με τα στοιχεια μου παταω να μπω στα πμ κ μετα βαζω παλι  username και τα σχετικα και ειμαι κομπλε.
 

sersegas

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2006
Μηνύματα
853
Κριτικές
10
Like
249
Πόντοι
2.277
και σε μενα συμβαινει..μολις κανω log in κ παω να ποσταρω δεν μπορω γιατι με δειχνει εκτος..
βρηκα αλλη λυση. Μολις κανω εισοδο με τα στοιχεια μου παταω να μπω στα πμ κ μετα βαζω παλι  username και τα σχετικα και ειμαι κομπλε.

μονο ετσι μπαινεις σχετικα συντομα , αλλιως πρεπει να αποσυνδεθεις και να ξανασυνδεθεις πολλες φορες κι αν...
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Δεν χρειαζεται να κανετε log in πολλες φορες. Απλα να ξερετε οτι πρεπει να πατε και στα inbox να κανετε και εκει log in...Και πατηστε "αυτοματη επανασυνδεση" ;)
 

kwlobaras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2009
Μηνύματα
38
Κριτικές
12
Like
252
Πόντοι
290
κι έχω κάνει ένα ποστ σε θέμα του forum το οποίο εδώ και 10 μέρες περιμένει έγκριση...
εν τω μεταξύ στο συγκεκριμένο θέμα από την ώρα που εγώ σχολίασα έχουν ανέβει 1,5 σελίδα σχόλια!

Ακόμα το ποστ εκείνο δεν εμφανίζεται! Πλέον έχουμε ξεπεράσει τους 2 μήνες! Αδυνατώ να βρω τον λόγο...
όμως εύκολα καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπεις σχόλια από πολλούς.
 

abarth

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2007
Μηνύματα
58
Like
1.522
Πόντοι
200
Ερώτηση 1 : γιατί οπότε κανω ενα ποστ μου το εμφανίζει με κόκκινο πλαίσιο και απο κάτω γραφή "Έγκριση μηνύματος ;"
Ερώτηση 2: pm μνήματα πως στέλνω ;
 

阿拉伯 风镜

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2016
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0

εχω καμνει καμια 5-6αρα posts αλλα δεν εχουν εγκριθει ;;

αμα κολυεσται πειτε το να τραβηχτω ;;;;  :hi:


 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Αντισθένη έχεις π.μ.  :grin: Να ξέρω τι να κάνω.
 

阿拉伯 风镜

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2016
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0
εχεις αφησει μονο 2 μηνυματα εδω. ΑΡΑ μπορω να γραφω μονο εδω ;;  :orchestra:

γραψε δυο κουβεντες να καταλαβω που το πας  :helpplea:

:hi:


 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.500
Κριτικές
617
Like
100.222
Πόντοι
48.067
τι επαθε το site ? είναι αληθεια ότι την επεσε η ΕΥΠ ?
 

amilo

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2010
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
355
Πόντοι
21
τι επαθε το site ? είναι αληθεια ότι την επεσε η ΕΥΠ ?

Κατι μου λεει οτι μετα την δημοσιευση του pilofori τα μουνοπανα που εκαναν την κομπινα εκαναν επιθεση στην σελιδα. Τυχαια οτι επεσε λιγα λεπτα μετα την δημοσιευση;

 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.849
Κριτικές
1
Like
528
Πόντοι
186
τελικα εχουμε μεγαλη εξαρτηση με το σαιτ, χασαμε τη γη κατω απο τα ποδια  :2funny:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Κάποιο πρόβλημα στο datacenter. Όλα ok τώρα. (ελπίζω :headbang: )
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom