Νέα

Τι έπαθε το site;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 456K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

JustAUser

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2015
Μηνύματα
12
Like
0
Πόντοι
0
Εγώ έχω τρία νομίζω που περιμένουν έγκριση εδώ και πολλές μέρες... Ενώ τα πρώτα τρία που είχα γράψει είχαν εγκριθεί σχεδόν αμέσως.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.416
Κριτικές
207
Like
67.191
Πόντοι
48.917
tσαιτ βρισκεται σε ωρα Μοσχα;--μια ωρα μπροστα :grin:δειτε την ωρα που είναι μπροστα όλα τα ποστ :cheesy:
 

wow1234

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2015
Μηνύματα
38
Like
0
Πόντοι
0
γιατί δεν εμφανίζονται τα μηνυματα μου;
 

wow1234

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2015
Μηνύματα
38
Like
0
Πόντοι
0
Για ποιο λογο δεν εγκρίνονται τα μηνύματα μου;
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
parakalaw tous mods
giati den mporw na anoixw neo thrend
exw kati polu endiaferon
grafw greeklish giati eimai se internet cafe exwteriko
efxaristw
θα σε παρακαλεσω να γραφεις με ελληνικα,οπως αναφερεται στους κανονες του φορουμ.
 

digit_ten

Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.242
Κριτικές
4
Like
70
Πόντοι
16
Υπαρχει κάποιο σοβαρό θέμα στο site τον τελευταίο καιρό και εξηγώ.

Κανω log in με δείχνει συνδεδεμένο καθώς και το πράσινο λαμπάκι on, ενώ στην πραγματικότητα δεν μπορώ να ποστάρω τίποτα διότι η "ΠΑΡΑΘΕΣΗ" δεν υπάρχει.

Τωρα που γράφω με δείχνει πως δεν ειμαι συνδεδεμένος καθόλου.  Δηλαδή πάνω δεξιά που θα επρεπε να γράφει το ο ολα μου δεν υπαρχει.
Για να κανω log in επρεπε να Μπο σε νήμα και να αναζητήσω στοιχεια αλλού μέλους και να βαλω εκει username  και password.

Τρελό...; Πεστε μου εσείς../
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.222
Κριτικές
56
Like
21.015
Πόντοι
11.276
Δεν γνωρίζω αν έχει ερωτηθεί και απαντηθεί παλιότερα,αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις ''απαντήσεις'' από το κινητό.Συγκεκριμένα βγάζει σχεδόν πάντοτε ειδοποίηση για υπέρβαση του μέγιστου χρόνου σύνδεσης χωρίς να συμβαίνει αυτό στην πραγματικότητα,αφού το μήνυμα το αντιγράφω από τις σημειώσεις και το επικολλώ στην ''απάντηση''.Φταίει το δίκτυο,το κινητό,το site;
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Δεν γνωρίζω αν έχει ερωτηθεί και απαντηθεί παλιότερα,αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις ''απαντήσεις'' από το κινητό.Σσυγκεκριμένα βγάζει σχεδόν πάντοτε ειδοποίηση για υπέρβαση του μέγιστου χρόνου σύνδεσης χωρίς να συμβαίνει αυτό στην πραγματικότητα,αφού το μήνυμα το αντιγράφω από τις σημειώσεις και το επικολλώ στην ''απάντηση''.Φταίει to δίκτυο,το κινητό,το site;
πηγαινε ρυθμισεις του προφιλ,και καπου θα δεις επιλογη,'επανασυνεση αυτοματη'.τσεκαρε το.
 

Zantarien

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2016
Μηνύματα
130
Like
72
Πόντοι
1
Κάθε φορά που απαντώ σε θέμα βγάζει "Το μήνυμα περιμένει έγκριση" και κοκκινίζει το κείμενο.
Φυσικά δεν ανεβαίνει ποτέ(έχω γράψει 6-7), παρά μόνο μια απάντηση μου έχει ανέβει, μετά απο μια μέρα δεν ξέρω πως.
Λογικά πρέπει να συμβαίνει επειδή είμαι καινούργιος χρήστης, όμως πιο σπαστικό πράγμα σε φόρουμ δεν έχω ξανασυναντήσει!!

Πραγματικά θέλω να ρωτήσω και να συμμετέχω σε συζητήσεις και βλέπω "Το μήνυμα περιμένει έγκριση". Fail απλά.
Κάντε κάτι ρε παιδιά οι moderators, ούτε σε forum στη Τεχεράνη να έγραφα!!
 

amilo

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2010
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
355
Πόντοι
21
Εκει που παω να ανοιξω και να διαβασω το νεο θεμα μου εμφανιζει την προηγουμενη δημοσιευση και οχι τι νεα, τι γινεται;
 

Συνημμένα

  • a1.jpg
    a1.jpg
    15,7 KB · Εμφανίσεις: 63

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
στιγμηαιες μαλακιες happen
 

Διαγραμμένο μέλος 130015

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
29 Ιουν 2012
Μηνύματα
837
Κριτικές
117
Like
6.417
Πόντοι
25.430
Κάντε επιτέλους το site φιλικό προς κινητά....... :idiot:
Είναι μεγάλο θέμα να μην μπορούμε να βλέπουμε σωστά την σελίδα από το κιν.
 

kwlobaras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2009
Μηνύματα
38
Κριτικές
12
Like
252
Πόντοι
290
Ξέρω ότι για τόσο παλιό μέλος η συνεισφορά μου είναι σχεδόν ανύπαρκτη...

αλλά σαν είπα να συμμετέχω...

έχω κάνει 2 κριτικές που ανεβηκαν με καθυστέρηση 2 ημερών (δεν μου φάνηκε παράλογο)

κι έχω κάνει ένα ποστ σε θέμα του forum το οποίο εδώ και 10 μέρες περιμένει έγκριση...
εν τω μεταξύ στο συγκεκριμένο θέμα από την ώρα που εγώ σχολίασα έχουν ανέβει 1,5 σελίδα σχόλια!

Δεν ξέρω αν έχω δικαίωμα να παραπονεθώ...αλλά βλέποντας και άλλα σχόλια παραπόνων
για το πόσο αργά "εγκρίνονται" κάποιοι χρήστες, είπα να γράψω κι εγώ την εμπειρία μου.

Πρότασεις:
1)βάλτε περισσότερους mods να εγκρίνουν...
2)κατηγοριοποιείς τα θέματα ώστε πολλά εξ αυτών να μπορούν να δέχονται σχολιασμό άνευ έγκρισης
και μόνον κατόπιν report από κάποιον να διαγράφονται ή να παιρνούν "λογοκρισία".
3) Εφόσον ένα θέμα εγκρίνεται δώστε την δικαιοδοσία της έγκρισης σχολίων στον δημιουργό του θέματος.
(προγραμματιστικά δεν ξέρω πόσο εύκολο, είναι αλλά προτάσεις κάνω)

ΥΓ. Δεν τα λέω σαν παράπονο έτσι κι αλλιώς χόμπι βγάζουμε εδώ, δεν λύνουμε το κυπριακό...
αλλά πράγματι κάποιος που θέλει να συνεισφέρει μπορώ να καταλάβω ότι ξενερώνει.
 

condo

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαρ 2009
Μηνύματα
2.324
Κριτικές
15
Like
116
Πόντοι
5.775
νομίζω οτι πρεπει να το "ελαφρύνετε" σιγα σιγα
αργεί να " φορτωσει"
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
35
Like
6.436
Πόντοι
7.795

Έχει αναφερθεί πολλές φορές, αλλά η κατάσταση χειροτερεύει.. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην γίνεται διάλογος μέσα σε μια κριτική.. Κάνω μια ερώτηση σε ένα παλληκάρι, έχουν περάσει 30 ώρες και δεν έχει εμφανιστεί το σχόλιο..

Προσωπική μου άποψη, αν υπάρχει κάποιο τεχνικό θέμα καταργήστε τα σχόλια, αλλιώς ελεύθερα όπως και τα μηνύματα..
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Nαι με τα σχόλια υπήρχε μια καθυστέρηση. Είναι ok τώρα.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom