Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έδωσε κάποιος εξήγηση για τον λόγο πάτερ....και δεν το είδα ;;
Πολλοί έχουμε Nicks εδώ μέσα που τα θεωρούμε φίλους.....τα λέμε με πμ...ξέρουμε αρκετα ό ένας για τον άλλον....με μερικούς έχουμε γνωριστεί κιόλας....
Είναι τόσο κακό και το αναφέρεις έτσι ειρωνικά ; "....και μεις ξέρουμε ότι έχεις για φίλο ένα Nik....."
Φίλε zero....για τον savalas....αφού ηταν δική του απόφαση...δεν ζήτησα περαιτέρω εξηγήσεις.
Για τον dark μόνο ζήτησα.....γιατί δεν έχει δοθεί καμία.
η εξηγηση ειναι ηδη δημοσιευμενη στο θρεντ που συνηθως δημιουργει τα προβληματα ο ''φιλος'' σου, καθως και σε καποια πμ που εστειλε.
στα υπολοιπα δεν θα σου απαντησω, γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι τα λες εσυ..
και εν τελει, θα σταματησω εδω, καθως δεν υπαρχει καποιος λογος να δινεται συνεχεια..
Πάτερ.....τι εννοείς ότι δεν ξέρεις αν τα λέω εγώ ;;;
Θα σταματήσω όμως και γω.
Τώρα το ποιόν συμπαθώ, και με ποιά κριτήρια ίσως τον θεωρήσω φίλο μου....χωρίς παρεξήγηση....ΔΕ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ.
Και δεν δέχομαι να το σχολιάζεις...ούτε να το ειρωνέυεσαι.
Μια εξήγηση ζήτησα για το λόγο που έγινε muted το μέλος dark....
Το αν και το γιατί τον θεωρώ εγώ φίλο μου....νομίζω ότι δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες σου ως moderator....
Φιλικά
και το σταματάω και γω εδώ.
εσένα δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες σου να κάνεις έλεγχο και υποδείξεις στους mods.
Αυτή ειναι δουλεία των Admins.
Φιλικά
τι ρωτατε και ξαναρωτατε...?ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ...?εσένα δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες σου να κάνεις έλεγχο και υποδείξεις στους mods.
Αυτή ειναι δουλεία των Admins.
Φιλικά
προσωπικα δεν ρωτησα τιποτα.
την γνωμη μου ειπα.
τον dark δεν ετυχε να τον γνωρισω.(αν και θα τον πετυχω γηπεδο)
ουτε pm εχουμε αλλαξει ουτε τιποτα.
απλα εχω δει τον τροπο με τον οποιο εγραφε στο site,και γενικα ηταν κοσμιος.
παντως ολοι κρινομαστε.και γω και συ και οι mods και οι admin.
απανταω και στους δυο σας....
δεν ειναι στις αρμοδιοτητες σας ελενγχος και υποδειξεις!!!!!!!!!!!
αυτο ειναι δουλεια των admin......
και αν πειραχτηκες που σε ειπανε φιλο με ενα nikname τοτε να κανεις παραπονα σε καποιον admin.....
ευχομαι να καταλαβαινεις τον τροπο που γραφω....
αυτα για τωρα αυριο παλι....
Λογικά πρέπει να έχω χάσει επεισόδιο, αφού συνήθως υπάρχει ενημέρωση σε τεχνικά ζητήματα. Παρατήρησα, ότι σε άλλα post που παραθέτω υπάρχει νέος αριθμός και σε άλλα δεν υπάρχει (π.χ. δύο post δικά μου έχουν το νούμερο 185).Όχι πως έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, αλλά ρωτάω γιατί συμβαίνει αυτό και κυρίως πότε συμβαίνει.
Ρε παλουκαρια μονο σε μενα συμβαινει ή και σε εσας ???? / για 2 μερες δεν μπορουσα να μπω στο σαϊτ καθολου / μου εβγαζε Server Internal Error / αυτο μου συμβαινει τωρα τελευταια ανα 2 με 3 ημερες / ας πουμε πριν απο λιγο καταφερα να μπω στο σαϊτ και περιμενω κατα την Κυριακη ξανα να εχω προβλημα / τι γινεται ????