Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Με λενε Δημο Σταρενιο![]()
![]()
![]()

Ισχυει καθε 2-3 muted διαγραφη;

Συγγνώμη που θα το πω έτσι ωμά :
Δεν είναι προσωπικό sas1977 !
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, αντί να ανεβάζετε φωτογραφιούλες για να "ελαφρύνετε" το κλίμα....καλό θα ήταν να μας πεί κάποιος τι συνέβη.
Στεναχωριέμαι ειλικρινά να βλέπω ΦΙΛΟΥΣ μου να γίνονται Muted έτσι απλά.......χωρίς να ξέρω το λόγο.
[/quotΣυγγνώμη που θα το πω έτσι ωμά :
Δεν είναι προσωπικό sas1977 !
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, αντί να ανεβάζετε φωτογραφιούλες για να "ελαφρύνετε" το κλίμα....καλό θα ήταν να μας πεί κάποιος τι συνέβη.
Στεναχωριέμαι ειλικρινά να βλέπω ΦΙΛΟΥΣ μου να γίνονται Muted έτσι απλά.......χωρίς να ξέρω το λόγο.
Καμία άλλη υπόδειξη έχεις να μας κάνεις για το πώς θα κάνουμε το σαιτ moderated?
Εξήγηση σου δώσαμε νομίζω ικανοποιητικη.
blade, τον γνωριζεις προσωπικα τον dark ?
Στεναχωριέμαι ειλικρινά να βλέπω ΦΙΛΟΥΣ μου να γίνονται Muted έτσι απλά.......χωρίς να ξέρω το λόγο.
Καμία άλλη υπόδειξη έχεις να μας κάνεις για το πώς θα κάνουμε το σαιτ moderated?
Εξήγηση σου δώσαμε νομίζω ικανοποιητικη.
τωρα ξερεις το λογο και εμεις ξερουμε οτι εχεις για φιλο ενα nickname..
Φίλε zero.......προς τι η ειρωνία ;;;
Δηλαδή το να κάνετε Moderating το σαίτ σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξέρουμε το λόγο διαγραφής κάποιου ;;
Και μάλιστα κάποιου τόσο παλιού μέλους ;
Σε βεβαιώνω πως δεν είναι μόνο για τον συγκεκριμένο....γενικά το λέω....το ίδιο θα ένοιωθα π.χ. αν ήταν o warhol...ή o germaon....ή ο Altec21.....ή όποιοδήποτε μέλος που θεωρώ αξιόλογο.
Το ίδιο θα έλεγα ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΙ ΕΣΥ.....ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ.
Κι ας με ειρωνέυτηκες.
No hard feelings !
Δεν ξέρω επίσης πως μετράς την ιστορικότητα και την παλαιότητα.......ήταν εδώ πολύ πριν από εμένα.....έχει φάει άπειρο χρόνο εδώ μέσα....ήταν πάντα από τα πολύ φιλικά παιδιά....αυτό εμένα μου αρκεί.

Φίλε Blade στο site υπάρχουν κανόνες τους οποίος πρέπει όλοι να σεβόμαστε (ανεξαρτήτως παλαιότητας, αριθμού posts, φιλίας) κλπ...
Όταν λοιπόν κάποιος παρεκτρέπεται (και πίστεψε με υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό) πρέπει κάποιος να του «τραβήξει» το αυτάκι...
φιλε Blade σου απάντησε πιο κάτω ο sas...
αρκετά το κουράσαμε το θέμα...
Σου απάντησα οτι ο savalas αποφάσισε να αποχωρήσει για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ λογούς. Θέλεις να μάθεις και τα προσωπικά του?
Κατα τα άλλα δεν διαγράψαμε κανένα...
Και συγγνώμη αν κατάλαβες οτι σε ειρωνευτικα...