Νέα

The Odyssey - Christopher Nolan

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα GetYouBarbara
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 321
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

srek7

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.955
Κριτικές
82
Like
24.266
Πόντοι
26.235
Παροτι συμφωνω, το προβλημα δεν ειναι μονο οτι ειναι μαυρη αλλα το οτι δεν ειναι μουναρα.
Και η ωραια ελενη ΠΡΕΠΕΙ να ειναι μουναρα ρε φιλε πως να το κανουμε;

Ολος ο πολεμος εγινε για αυτην την μουναρα, ειναι προαπαιτουμενο


το πιο εξωτικο που θα μπορουσε να ειναι, ειναι Αλβανιδα :coffee:

1778839269344.png
Θα συμφωνησω στο ότι θα επρεπε να βάλουν μια πιο όμορφη, και εμενα δεν μου αρέσει σαν γυναίκα αυτή..
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.983
Πόντοι
10.656
να σκάσετε απο το κακο σας οσοι δεν σας κανει η επιλογή ηθοποιών
στα αρχιδια μας για το ποσα οσκαρ (και εκατομμυρια) θα μασησει ο Νολαν, την επομενη παλι παρασκευη θα ξημερωσει για εμας. Εκεινος χαλαει το legacy του για τετοιες αχρηστες αρχιδιες, αμα ηταν σοβαρος δεν θα κοιταγε τα οσκαρ αλλα να βγαλει ταινιαρα αποδεκτη απο ολους, και νομιζετε ολοι οι lgdbtηδες οτι σας στηριζει ενω απλα αρμεγει και αυτος τα λεφτα σας :2funny:
Και να αναφερω πως η ωραια Ελενη πουθενα δεν περιγράφεται.
περιγραφεται ως "λευκοχέρα" (λευκώλενος) και προφανως πενταμορφη. Εσυ θα ησουν ικανοποιημενος ακομα κι αν ηταν χοντρελο με πουτσα, με τετοια στανταρ δεν μετραει η αποψη σου :coffee:
 

srek7

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.955
Κριτικές
82
Like
24.266
Πόντοι
26.235
Υπάρχει περιγραφή....
Με τις αντιλήψεις και τα δεδομένα της τότε εποχής στην Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να ήταν μαύρη... Απλά το έκανε ο σκηνοθέτης για να πάει με το ρεύμα της εποχής... Μαλακιες στο τετράγωνο δηλαδή...
Ρε χαζε μυθιστόρημα είναι όχι , ιστορικό ντοκουμέντο.

Η Ελένη είναι φανταστικό προσωπο , δεν υπήρξε ποτε........

Ο σκηνοθέτης παει με το ρευμα της εποχης πράγματι .

Σιγα τα λάχανα λεω εγω. Big deal........ που θα το κάνουμε και θέμα....
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Έλληνες περιγράφονται ΟΧΙ μαύροι, ινδοί και εσκιμώοι. Και έβαλαν ΜΑΥΡΗ να παίξει Μυκηναία. Ποιο ΗΛΙΘΙΟΣ πεθαίνεις.
¨Εβαλαν επίσης ένα ΜΟΥΝΙ να υποδηθεί ίσως τον μεγαλύτερο πολεμιστή της Ιστορίας, τον Αχιλλέα. Ένα μουνι που πήρε ορμόνες και μας το παίζει άντρας, ενώ έχει αιδίο και ωοθήκες και ούτε έχει ιδέα από αφρόκρεμα ανδρικής αθλητικότητας στην ακμή της.

ΨΟΦΟΣ στους γουόκ, κλίβανος και λάβα.
 

srek7

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.955
Κριτικές
82
Like
24.266
Πόντοι
26.235
Μήπως μπορείς να μαντέψεις το θα γίνει από τους woke-αντζεντακηδες αν γίνει το ανάποδο, δλδ γυριστεί ταινία από θέμα της ινδικής ή αφρικανικης μυθολογίας με ξανθούς ασπρουλιαρηδες;

Γιατί είπαμε ισότητα και διακοπή διακρίσεων αλλά είπαν του τρελού να χέσει κι αυτός ξεκωλωθηκε...

ΥΓ δεν είμαστε εδώ για να τσακωθούμε.
Κανεις δεν νομίζω να ενδιαφερθει αλλα δεσ και αλλιώς.

Σε μεγαλες χώρες του δυτικού κόσμου ΗΠΑ, Γαλλία, Αγγλία, Καναδας και αλλού υπάρχουν πολλοί ηθοποιοι μαύροι, μελαμψοι και Ασιάτες οι οποίοι θέλουν να δουλέψουν και αυτοί .

Αλλωστε σου λέει είναι και αυτοί κοινωνοί και μέρος του δυτικού πολιτισμού παρόλο που η καταγωγη τους είναι απο αλλες περιοχές του πλανήτη. Θα ελεγα ότι είναι και σε ένα βαθμό εργατικό/συνδικαλιστικο θέμα το συγκεκριμένο. Χανουν δουλειες και γκρινάζουν οτι αποκλείονται απο αυτες τις παραγωγες εποχής.

Αλλωστε συμβαίνει και αλλού. Οταν βλέπεις σειρες βικτωριανής εποχης, μπορείς να δεις μαυρους αριστοκράτες/αποικιοκράτες με λευκούς υπηρέτες το οποίο είναι σίγουρα ανακριβές.

Ωπως είπα και στον άλλο συναγωνιστη δεν ειναι κάτι που με ενοχλεί ιδιαιτερα όταν η ιστορική ακρίβεια δεν είναι το ζητούμενο
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Ντρέπονται τόσο πολύ οι ίδιοι οι ψυχικά ανώμαλοι, που τη μαλάκω που παριστάνει τον Αχιλλέα, δεν τη δείχνουν καν σε αφίσα ή τρέιλερ. Δείχνουν όμως τη ΜΑΥΡΗ Ελένη και την τροπική Αθηνά.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Ο άλλος ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο Μεξικάνος ('η Πορτορικάνος) Λεγκουιζάμο μέγιστος ψυχανώμαλος γουόκ, πριν 2-3 χρόνια ωρυόταν που σε μια ταινία δεν είχαν βάλει ΟΛΟΥΣ τους ηθοποιούς να τους παριστάνουν Μεξικανοί (δεν θυμάμαι αν είχαν βάλει και μερικούς λευκούς, μαύρους, κ.α). Εδώ όμως όμως ο ΑΝΩΜΑΛΟΣ, δεν είπε ότι είναι ντροπή να παριστάνει τον Ιθακιώτη ένας ΜεξικανοΠορτορικάνος, είναι όλα μια χαρά. Για να δείτε το επίπεδο της ΜΑΛΑΚΙΑΣ που δέρνει το αλλοιωμένο του μυαλό, είπε σε όλους τους ακολούθους του στα κοινωνικά δίκτυο, που διαφωνούν που δέχτηκε να παίξει το ρόλο Έλληνα, να μην τον ακολουθούν πια.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Δεν έβαλαν ΕΝΑΝ Έλληνα ρε πούστη μου σε ελληνική ταινία, απίστευτο, πιο ανθελληνικό από αυτό δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε ΕΝΑΣ;;;

Στον αγαπημένο μου Οδυσσέα, που ήταν ο Αρμάν Ασάντε, υπήρχαν Έλληνες - Ελληνίδες, έστω ως δεύτεροι χαρακτήρες. Σε άλλα έργα, επίσης.

Υ..: δεν είδα το "The Return" - 2024 ακόμα, αν και διάβασα πως όλη η ιστορία διαδραματίζεται όταν φτάνει ο Οδυσσέας στην Ιθάκη.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Κανεις δεν νομίζω να ενδιαφερθει αλλα δεσ και αλλιώς.

Σε μεγαλες χώρες του δυτικού κόσμου ΗΠΑ, Γαλλία, Αγγλία, Καναδας και αλλού υπάρχουν πολλοί ηθοποιοι μαύροι, μελαμψοι και Ασιάτες οι οποίοι θέλουν να δουλέψουν και αυτοί .

Αλλωστε σου λέει είναι και αυτοί κοινωνοί και μέρος του δυτικού πολιτισμού παρόλο που η καταγωγη τους είναι απο αλλες περιοχές του πλανήτη. Θα ελεγα ότι είναι και σε ένα βαθμό εργατικό/συνδικαλιστικο θέμα το συγκεκριμένο. Χανουν δουλειες και γκρινάζουν οτι αποκλείονται απο αυτες τις παραγωγες εποχής.

Αλλωστε συμβαίνει και αλλού. Οταν βλέπεις σειρες βικτωριανής εποχης, μπορείς να δεις μαυρους αριστοκράτες/αποικιοκράτες με λευκούς υπηρέτες το οποίο είναι σίγουρα ανακριβές.

Ωπως είπα και στον άλλο συναγωνιστη δεν ειναι κάτι που με ενοχλεί ιδιαιτερα όταν η ιστορική ακρίβεια δεν είναι το ζητούμενο

Ας υποθέσουμε κάτι ανάλογο.

Πως θα φαινόταν στους Βρεττανούς μια ταινία για τον Αρθουριανό κύκλο που Ο Βασιλιάς Αρθούρος θα ήταν νέγρος, οι ιππότες της στογγυλής τραπέζης κορεάτες, κινέζοι, ινδοί, μαορί και λατινοαμερικανοί, καθώς και ο Μάγος Μέρλιν ερυθρόδερμος;
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.744
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086
Ας υποθέσουμε κάτι ανάλογο.

Πως θα φαινόταν στους Βρεττανούς μια ταινία για τον Αρθουριανό κύκλο που Ο Βασιλιάς Αρθούρος θα ήταν νέγρος, οι ιππότες της στογγυλής τραπέζης κορεάτες, κινέζοι, ινδοί, μαορί και λατινοαμερικανοί, καθώς και ο Μάγος Μέρλιν ερυθρόδερμος;
Δεν εκπλήσσει η επιλογή ούτε είναι πρωτότυπη.
Στο Jesus Christ Super Star, ο Ιούδας ήταν μαύρος.

Πριν από μερικούς μήνες άλλωστε είχαν ξεσηκωθεί στο U.K. επειδή στην ιστορική σειρά του BBC, King and the Conqueror, εμφανιζόταν ο Earl of Northumbria (Κόμης της Νορθάμπρια) να είναι μαύρος. Μαύρος Αγγλοσάξωνας πριν από 1000 περίπου χρόνια.

Το 30% επηρεάζει την Τέχνη και καλύπτει την έλλειψη έμπνευσης ...
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
μια σημειωση ακομα για τους παλαιοτερους.
η οριτζιναλ οδυσσεια του 1997, ειχε μαυρη Καλυψω. Δεν μας χαλασε ομως για ηταν μουναρα :rockon: Σε μια εποχη που το woke δεν υπηρχε καν σαν εννοια.
Γιαυτο μην το παιρνετε προσωπικα, ενας μυθος ειναι. Και μενα με νευριαζει αυτο το "πρεπει" αλλα στο τελος της ημερας, ας ειναι το χρωμα των ηθοποιων το μονο παραπτωμα

1778838388391.png

Κι όμως όσο κι αν φαίνεται περίεργο η μελαμψή Καλυψώ είναι "μυθικά" ακριβής. Η Καλυψώ περιγράφεται ως εξωτική καλλονή. Και δεδομένης της γεωγραφικής θέσης, πιθανότερο να ήταν μελαμψή, παρά κίτρινη. :coffee:

Κατά τα άλλα ας βάλει και εξωγήινο να παίζει τον μυκηναίο .

Το Χόλιγουντ (όποτε δεν διακυβεύονται Αμερικανικά Ιδεώδη) στοχεύει περισσότερο στις εισπράξεις παρά στην ιστορική ακρίβεια.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.266
Πόντοι
10.131
Ο Λόγος για τον οποίον, ο σκηνοθέτης Christopher Nolan, έδωσε τον ρόλο της Ωραίας Ελένης, (στην ταινία του "Οδύσσεια"), στην Lupita Nyong'o και δευτερεύοντα ρόλο στον Elliot Page (πρώην Ellen Page), είναι διότι η ταινία του θα έπρεπε να ικανοποιεί τις ελάχιστες προϋποθέσεις που έχει θέσει η Ακαδημία Κινηματογράφου, προκειμένου να είναι υποψήφια για Oscar Καλύτερης Ταινίας.
Η Ακαδημία Κινηματογράφου λοιπόν έχει θεσπίσει 4 προϋποθέσεις από τις οποίες πρέπει να πληρεί τουλάχιστον δύο από τα τέσσερα στάνταρ διαφορετικότητας, προκειμένου να εγκριθεί η υποψηφιότητά της για το πιο σημαντικό Όσκαρ του θεσμού.
Η πρώτη αφορά την παρουσία υποεκπροσωπούμενων ομάδων είτε στους πρωταγωνιστικούς και δευτερεύοντες ρόλους είτε στην ίδια τη θεματική της ταινίας.
Τέτοιες ομάδες ανθρώπων είναι:
-Ασιάτες
-Λατινοαμερικανικοί
-Μαύροι/Αφροαμερικανοί
-Αυτόχθονες/Ιθαγενείς Αμερικάνοι/Ιθαγενείς της Αλάσκα
-Μεσοανατολίτες/Βόρειοι Αφρικανοί
-Ιθαγενείς της Χαβάης ή άλλων νησιών του Ειρηνικού
-Άλλη υποεκπροσωπούμενη φυλή ή εθνικότητα
Η δεύτερη επικεντρώνεται στη σύνθεση της δημιουργικής ομάδας και του συνεργείου, απαιτώντας συμμετοχή
-Γυναικών
-Φυλετικών ή εθνικών μειονοτήτων
-ΛΟΑΤΚΙ ατόμων
-Ατόμων με αναπηρία
σε βασικές θέσεις παραγωγής και τεχνικής υποστήριξης.
Παράλληλα, οι κανονισμοί απαιτούν από τις εταιρείες παραγωγής και διανομής να παρέχουν ευκαιρίες μαθητείας, πρακτικής άσκησης και επαγγελματικής εξέλιξης σε άτομα από υποεκπροσωπούμενες ομάδες, τόσο στον δημιουργικό όσο και στον τεχνικό τομέα.
Επιπλέον, προβλέπεται η ύπαρξη αντίστοιχης εκπροσώπησης και στα τμήματα marketing, δημοσίων σχέσεων και διανομής, ώστε η διαφορετικότητα να αντανακλάται συνολικά σε όλα τα στάδια παραγωγής και προώθησης μιας ταινίας.


Καταλάβατε τωρα γιατι εβαλε μαύρη Ελενη και αυτο το πράγμα για Αχιλλέα; Γιατι θελει να παρει Οσκαρ με την κωλοταινια του.

Ας του ευχηθούμε ολοι μαζι να παρει τα αρχιδια μας!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom