athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.317
- Like
- 117.547
- Πόντοι
- 16.631
ΣΚΛΗΡΟΣ αλλά εντάξειΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΤΩΣΕΙ
ΓΑΜΩ την γουοκ ατζεντα,την μαυρη ηθοποιο,τον ΜΠΟΥΣΤΗ Νολαν στηριζω evil deadΣΚΛΗΡΟΣ αλλά εντάξει
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΤΩΣΕΙ
Θεική ομορφιά η Ελενάρα όπως έλεγε και ο Όμηρος
Είχε μαύρη Καλυψώ γτ η Καλυψώ ήταν κάτι το εξωτικό..μια σημειωση ακομα για τους παλαιοτερους.
η οριτζιναλ οδυσσεια του 1997, ειχε μαυρη Καλυψω. Δεν μας χαλασε ομως για ηταν μουναραΣε μια εποχη που το woke δεν υπηρχε καν σαν εννοια.
Γιαυτο μην το παιρνετε προσωπικα, ενας μυθος ειναι. Και μενα με νευριαζει αυτο το "πρεπει" αλλα στο τελος της ημερας, ας ειναι το χρωμα των ηθοποιων το μονο παραπτωμα
![]()
Παροτι συμφωνω, το προβλημα δεν ειναι μονο οτι ειναι μαυρη αλλα το οτι δεν ειναι μουναρα.Και τι έγινε ρε αδερφε που είναι μάυρη?
Δεν είναι Ιστορικό ντοκυμαντερ , για να με πειράξει για αλλιωση της ιστορίας μας.......
Κανενας απο αυτούς τους χαρακτήρες δεν είναι ιστορικα προσωπα όπως π,χ η Κλεοπάτρα ή ο Μεγαλέξαντρος
Η Ιλιάδα αρχαίο χόλυγουντ είναι . Επικός Μυθος για να γουσταρει ο κόσμος. Δεν είναι ιστορικό ντοκουμέντο.
Αν τώρα οι ελληνικοί μυθοι εχουν τετοια απήχηση στο παγκόσμιο κοινό και υιοθετούνται ως δικοί τους μυθοι τότε αυτο δείοχνει την πολιτισμική ισχύ του ελληνισμού.
Δεν μπορείς να απαγορευσεις σε Αφρικάνους, Ινδους, Κινέζους να παίξουν αρχαία τραγωδια στα θεατρα τους επείδη δεν εχουν τους ηθοποιους με τα απαραιτητα χαρακτηριστικα προσωπου /χρωματος!!
Λες και οι Ελληνες ήμαστε ξανθοι γαλανομάτηδες σαν τον Αγγλσοσαξωνα Αχιλλεα και την Γερμανίδα Ελενη.
Είχε μαύρη Καλυψώ γτ η Καλυψώ ήταν κάτι το εξωτικό..

Δεν είναι μουνάρα η Ελένη από τη Πατησίων δηλαδή?Παροτι συμφωνω, το προβλημα δεν ειναι μονο οτι ειναι μαυρη αλλα το οτι δεν ειναι μουναρα.
Και η ωραια ελενη ΠΡΕΠΕΙ να ειναι μουναρα ρε φιλε πως να το κανουμε;
Ολος ο πολεμος εγινε για αυτην την μουναρα, ειναι προαπαιτουμενο
Δν είναι εξωτική η Φουρειραj?!Παροτι συμφωνω, το προβλημα δεν ειναι μονο οτι ειναι μαυρη αλλα το οτι δεν ειναι μουναρα.
Και η ωραια ελενη ΠΡΕΠΕΙ να ειναι μουναρα ρε φιλε πως να το κανουμε;
Ολος ο πολεμος εγινε για αυτην την μουναρα, ειναι προαπαιτουμενο
το πιο εξωτικο που θα μπορουσε να ειναι, ειναι Αλβανιδα
![]()
Μην το λες, αν η περιοχή που ζούσε η καλυψω ήταν στη Μάλτα, όπως εικάζεται, θα μπορούσε να είναι μαύρη, δύο κουπιες δρόμος είναι η μαύρη ήπειροςμια σημειωση ακομα για τους παλαιοτερους.
η οριτζιναλ οδυσσεια του 1997, ειχε μαυρη Καλυψω. Δεν μας χαλασε ομως για ηταν μουναραΣε μια εποχη που το woke δεν υπηρχε καν σαν εννοια.
Γιαυτο μην το παιρνετε προσωπικα, ενας μυθος ειναι. Και μενα με νευριαζει αυτο το "πρεπει" αλλα στο τελος της ημερας, ας ειναι το χρωμα των ηθοποιων το μονο παραπτωμα
![]()

Ταινιαρα! Απο της αγαπημένες μου, δεν βαριέμαι ποτέ να την βλέπω.μια σημειωση ακομα για τους παλαιοτερους.
η οριτζιναλ οδυσσεια του 1997, ειχε μαυρη Καλυψω. Δεν μας χαλασε ομως για ηταν μουναραΣε μια εποχη που το woke δεν υπηρχε καν σαν εννοια.
Γιαυτο μην το παιρνετε προσωπικα, ενας μυθος ειναι. Και μενα με νευριαζει αυτο το "πρεπει" αλλα στο τελος της ημερας, ας ειναι το χρωμα των ηθοποιων το μονο παραπτωμα
![]()
Καλώς το κορίτσι!!Ταινιαρα! Απο της αγαπημένες μου, δεν βαριέμαι ποτέ να την βλέπω.

Υπάρχουν ισχυρές επιστημονικές έρευνες ότι ως Ωραία Ελένη περιγράφεται στην πραγματικότητα ο αγώνας Ελλήνων και Τρώων για την κυριαρχία επί των τότε εμπορικών διαδρομών στο Αιγαίο.ταινιάρα θα είναι και να σκάσετε απο το κακο σας οσοι δεν σας κανει η επιλογή ηθοποιών!
Αλώστε μιλάμε για μύθο και μυθοπλασία κι οχι ιστορικο ντοκιμαντέρ, κι οποιος νομίζει πως η Οδύσσεια ειναι πραγματικα γεγονοτα ειναι τελειως για δέσιμο. Και να αναφερω πως η ωραια Ελενη πουθενα δεν περιγράφεται.ο ποιητης μας αφηνει ολους να την πλασουμε στο μυαλο μας οπως θελουμε!
Ειναι απο τις ταινια που περιμενω πως και πως να δω.
Ποια η γνωμη σας που επιλεχθηκε σκουροχρωμη ηθοποιος να υποδυθει την ωραια ελενη?
![]()
Την περιγράφει ο όμηρος ότι έχει λευκό δέρμα...ταινιάρα θα είναι και να σκάσετε απο το κακο σας οσοι δεν σας κανει η επιλογή ηθοποιών!
Αλώστε μιλάμε για μύθο και μυθοπλασία κι οχι ιστορικο ντοκιμαντέρ, κι οποιος νομίζει πως η Οδύσσεια ειναι πραγματικα γεγονοτα ειναι τελειως για δέσιμο. Και να αναφερω πως η ωραια Ελενη πουθενα δεν περιγράφεται.ο ποιητης μας αφηνει ολους να την πλασουμε στο μυαλο μας οπως θελουμε!