Ο φλωρινιωτης δείχνει λιγο αγαθός λιγο γνήσιος λίγο οτι δεχεται αδικη επίθεση λιγο θύμα κλπ
Μου μοιαζει λιγο με νταφυ και προβλεπω να τον κρατησει ο κοσμος.
Προσωπικα δε θα θελα να φυγει
Ο πουστης έχει φανεί σε πόσα σημεία ότι λέει ψέματα στεγνά στη μάπα του άλλου.
Από το θέμα της ηλικίας του, για τον τραυματισμό του, για το ότι κάνει 1500 κοιλιακούς την ημέρα, ότι δεν πιστεύει ότι είναι ο χειρότερος παίκτης των Μπλε (ενώ ξέρει ότι είναι) και πόσα άλλα.
Στηρίζεται στο ψέμα του και το πιστεύει τόσο πολύ που στο τέλος πλάθει την δική του αλήθεια και εκεί φαίνεται ότι τα πιστεύει και ότι μιλάει με ειλικρίνεια.
Αλλά ξεκινάμε από το γεγονός ότι δεν έχει θέμα να πει τρελά ψέματα και μάλιστα τον έχουν πιάσει όλοι οι συμπαίκτες του να λέει παραμύθια και για αυτό κανείς δεν τον γουστάρει.