Νέα

Survivor 5

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Ετικέτες
    reality tv survivor
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πόσα "ναυάγια" αντέχει αυτή η χώρα τελικά;;;;; ?

  • Νέος Τριαντάφυλλος.. αποκλείεται να ξανά υπάρξει !

    Ψήφοι: 69 60,5%
  • Silver Alert από το 2017 ψάχνουμε νέο Ντάνο !

    Ψήφοι: 45 39,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    114

griniarhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2011
Μηνύματα
896
Κριτικές
1
Like
1.762
Πόντοι
206
Μονο εγω πιστευω οτι ο Καραγκουνιας παιζει θεατρο με την δηθεν οδυνη του και το πιθανοτερο ειναι οτι δεν μιλαγε με τον πατερα του 10-20 χρονια?

Επισης μονο εγω πιστευω οτι η Ραφαηλια εκανε το βιντεακι 10δευτερολεπτων με το ζορι?
+1
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.317
Πόντοι
12.056
Ο φλωρινιωτης δείχνει λιγο αγαθός λιγο γνήσιος λίγο οτι δεχεται αδικη επίθεση λιγο θύμα κλπ
Μου μοιαζει λιγο με νταφυ και προβλεπω να τον κρατησει ο κοσμος.
Προσωπικα δε θα θελα να φυγει
Φίλε είναι κακός πουστης ότι χειρότερο....και ζηλεύει....επειδή ε ει μάθει οι άλλοι πουστηδες στην έξω ζωή ότι λέει να γίνεται...τώρα βλέπει τοίχο....δεν βλέπεις τι κάνει για να πει κάτι χίλια ψέματα.....έχω δει σχεδόν όλα τα σορβαιβορ από εποχή Ντάνου....ότι χειρότερο είναι ....αλλά ναι θα χύνουμε χει πλάκα για εμάς ....για αυτούς εκεί μέσα ?....άσε του βλέπω τον Βλάχο να του χώνει καμμία....και όχι μπουνιά
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.317
Πόντοι
12.056
Μονο εγω πιστευω οτι ο Καραγκουνιας παιζει θεατρο με την δηθεν οδυνη του και το πιθανοτερο ειναι οτι δεν μιλαγε με τον πατερα του 10-20 χρονια?

Επισης μονο εγω πιστευω οτι η Ραφαηλια εκανε το βιντεακι 10δευτερολεπτων με το ζορι?
Όταν έχουν επικοινωνία το αλλάζω...το βαριέμαι....αλλά αυτή η ραφαηλια τι είναι μικρή μεγάλη από περιέργεια
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.317
Πόντοι
12.056
Εντάξει μικρό παιδί ίσως να ντρεπόταν η να μην είχε όρεξη....και από ότι έχω καταλάβει ...επειδή δεν λέει κάτι για την γυναίκα του χωρισμένος θα είναι....πόσο να την βλέπει στην έξω ζωή....εάν φεύγει και για αποστολές με καραβια
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.422
Like
87.317
Πόντοι
12.056
Απλά νόμιζα ότι είναι ποιο μεγαλη επειδή όλα τα κάνει για αυτήν ....πχ ότι είχε περάσει σε κάποια σχολή η έκανε κανά μεταπτυχιακό και ειθελε τα λεφτα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
Ο φλωρινιωτης δείχνει λιγο αγαθός λιγο γνήσιος λίγο οτι δεχεται αδικη επίθεση λιγο θύμα κλπ
Μου μοιαζει λιγο με νταφυ και προβλεπω να τον κρατησει ο κοσμος.
Προσωπικα δε θα θελα να φυγει
Ο πουστης έχει φανεί σε πόσα σημεία ότι λέει ψέματα στεγνά στη μάπα του άλλου.
Από το θέμα της ηλικίας του, για τον τραυματισμό του, για το ότι κάνει 1500 κοιλιακούς την ημέρα, ότι δεν πιστεύει ότι είναι ο χειρότερος παίκτης των Μπλε (ενώ ξέρει ότι είναι) και πόσα άλλα.

Στηρίζεται στο ψέμα του και το πιστεύει τόσο πολύ που στο τέλος πλάθει την δική του αλήθεια και εκεί φαίνεται ότι τα πιστεύει και ότι μιλάει με ειλικρίνεια.

Αλλά ξεκινάμε από το γεγονός ότι δεν έχει θέμα να πει τρελά ψέματα και μάλιστα τον έχουν πιάσει όλοι οι συμπαίκτες του να λέει παραμύθια και για αυτό κανείς δεν τον γουστάρει.
 

HelterSkelter

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2021
Μηνύματα
279
Like
323
Πόντοι
21
Ευριδίκη μπήκε για να αυξήσει κασέ, φαντάζομαι όπως και η κολλητή και η sob story κόκκινη.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Screenshot-2022-04-06-at-21-14-12.png
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.461
Πόντοι
3.656
Μόνο μιλφ ευρι ρε νιαμού..
:bigdick: :bigdick: :bigdick:
Μογγολε γαμιεσαι ρε μλκ@..
:confused: :confused: :confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.387
Like
12.766
Πόντοι
2.256
Σοφιάννα λείπει από αγώνισμα και πάγκο.
Λιανός δεν είπε κάτι σχετικά πριν το παιχνίδι. :think::think:
 

alekos26

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2005
Μηνύματα
297
Like
241
Πόντοι
21
περισσοτερο με ενοχλει η ασημινα.το ψευτικο κλαμα της.οπως οταν ειπαν οτι πεθανε ο πατερας του τακη.22 χρονων και εχει βλεμμα ζομπι.ευτυχως που υπαρχει και η σοφιαννα το χαμογελο της ζεσταινει και την ποιο κρυα καρδια
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom