Νέα

Survivor 5

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Ετικέτες
    reality tv survivor
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Πόσα "ναυάγια" αντέχει αυτή η χώρα τελικά;;;;; ?

  • Νέος Τριαντάφυλλος.. αποκλείεται να ξανά υπάρξει !

    Ψήφοι: 69 60,5%
  • Silver Alert από το 2017 ψάχνουμε νέο Ντάνο !

    Ψήφοι: 45 39,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    114

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.990
Like
26.704
Πόντοι
5.006
ωχ ξεκινησαν παλι τα κοντάρια.... :confused:

baby-run-omg.gif
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936
αντιθετα οπως θα δεις απο αλλα μηνυματα σαν νορμαλ ανθρωπος δεν μπορω να βλεπω τραβελια.
εσυ βεβαια....
Ναι γιαυτό σου τρέχουν τα σαλάκια όποτε βλέπεις τραβελόπουτσες .... :confused: :confused: :confused: :alivedick: :alivedick: :alivedick:
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.390
Like
6.285
Πόντοι
1.056
τυπε ο Αρης Σοιλεδης μπαίνει αμεσα η Κατια Ταραμπανκο ειναι και αυτη στον Αγιο Δομίνικο για να προσαρμοστη και θα μπει στης επόμενες ημερες μαζι ταξιδέψανε...
Τυπε ο Σολειδης όντως θα μπει άμεσα (μάλλον το Σαβ/κο), στη θέση του Χατζηγεωργίου που αποχώρησε μόνος του. Και η Ταραμπανκο πολύ πιθανόν να μπει αργότερα (αν αποχωρήσει οικειοθελώς παίκτρια των διασήμων), αλλά προς το παρόν βρίσκεται Ελλάδα και κάνει stories στο instagram από το σπίτι της :confused:
 

shadow

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
11.809
Κριτικές
1
Like
9.639
Πόντοι
2.456
για πολλες σφαλιαρες ο γιδοβοσκος :confused:
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
Θα μπει ένας, για να πάρει τη θέση κάποιου που αποχώρησε οικειοθελώς ενώ δεν αποχώρησε και κανένας άλλος υποψήφιος εκείνη την εβδομάδα, αλλά οι ίδιοι υποψήφιοι θα είναι πάλι υποψήφιοι μαζί με νέους υποψήφιους! :confused:

22e10454e28d0be62b3caf239b7f02c0_400x400.jpeg
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665
Σοφιάννα μου,κωλαράκι μου όμορφο και καυλάκι ωραίο,άσε τα φεμινιστικά γιατί δεν μου αρέσουν...Τα συριζαίικα αλλού. Βιγκανοβλαμμένο σκάσε κι εσύ που σιγοντάρεις
Τραβέλι κόψε την γκρίνια,τράβα σε μια γωνιά και ξύσε τα αρχίδια σου και μην ζαλίζεις τα δικά μας...
 
Τελευταία τροποποίηση:

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.033
Κριτικές
2
Like
13.435
Πόντοι
3.656
Σοφιάννα μου,κωλαράκι μου όμορφο και καυλάκι ωραίο,άσε τα φεμινιστικά γιατί δεν μου αρέσουν...Τα συριζαίικα αλλού
Τυπε όταν τον βάζει στο στόμα ξεχνάει τα φεμινιστικά κ υποτάσσεται..
:confused: :confused: :confused:
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
234
Like
61.922
Πόντοι
40.703
βαλαντοτριανταφυλλος ξεκινησε να βλεπει φαντασματα ηδη ??
 

Great Awakening

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2021
Μηνύματα
2.129
Like
2.080
Πόντοι
396
Το παιρνω πισω.Ο θειουλης καλα τις γαμισε τις μαλακισμενες τις φεμεν...αι στα διαλα ρε ζωα.Καλα σας λεει θα γινετε μανες καποτε παλιο τσοντιδια γαμιολες.:rockon::rockon::rockon:
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665
Είδα ανθρώπους να χαροπαλεύουν το βράδυ είπε ο Roberto...
Ο Βαλάντης και το τραβέλι ψυχομαχούν κ’ ἡ γῆ τους τροµάσσει.
Βροντᾷ κι’ ἀστράφτει ὁ οὐρανὸς καὶ σειέτ’ ὁ ἀπάνω κόσµος,
κι’ ὁ κάτω κόσμος ἄνοιξε καὶ τρίζουν τὰ θεµέλια,
κ’ ἡ πλάκα τὸν ἀνατριχιᾷ πῶς θὰ τόνε σκεπάσῃ,
πῶς θὰ σκεπάσῃ τὸν ἀιτὸ τσῇ γῆς τὸν ἀντρειωμένο.
Σπίτι δὲν τὸν ἐσκέπαζε, σπήλιο δὲν τὸν ἐχώρει,
τὰ ὄρη ἐδιασκέλιζε, βουνοῦ κορφαῖς ἐπήδα,
χαράκι’ ἀμαδολόγανε καὶ ῥιζιμιὰ ξεκούνειε.
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665
Το παιρνω πισω.Ο θειουλης καλα τις γαμισε τις μαλακισμενες τις φεμεν...αι στα διαλα ρε ζωα.Καλα σας λεει θα γινετε μανες καποτε παλιο τσοντιδια γαμιολες.:rockon::rockon::rockon:
Θα φάνε πέος μέχρι να φτάσουν σε μια ηλικία όπου θα βρουν έναν χορηγό να τις ταίζει..Τώρα για παιδιά, δεν παίρνουμε και όρκο ότι θα κάνουν
 
Εγγρ.
11 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.470
Κριτικές
20
Like
2.581
Πόντοι
3.665
Έπρεπε να βάλουν τα δικά μας σχόλια για τον Roberto,τον κοκοΒαλάντη,τις μουνίτσες και τις βυζάρες ρε μύστες να φρίξουν τα σκυλιά του Santo Domingo
 

Great Awakening

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2021
Μηνύματα
2.129
Like
2.080
Πόντοι
396
Θα φάνε πέος μέχρι να φτάσουν σε μια ηλικία όπου θα βρουν έναν χορηγό να τις ταίζει..Τώρα για παιδιά, δεν παίρνουμε και όρκο ότι θα κάνουν
Βρε αντε με τις μαλακισμενες πηγανε εκει να βγαλουν τα σωψυχα τους στους ανδρες....:uglystupid::uglystupid::uglystupid:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom