Καλα τα έγραψες τυπε. Το καλύτερο μουνι και το πιο ταπεινό και με σωστή ομιλία και πάνω απ όλα τρόπους είναι η ανιψιά του Συριζαιου βουλευτή. Όλες οι άλλες είναι για το ψυχιατρείο. Πλεμπα.... όπως τα έγραψες πολυ σωστά.
Τυπε ωραίο μουνί η Σοφιανα και η καλύτερη κωλαρα του παιχνιδιού, αλλά και αυτή τα έχει τα θεματακια της. Στο συμβούλιο τα έβαλε με το γέρο (και τους υπόλοιπους άντρες των μαχητών) γιατί δεν της χτίσαν καλύτερη καλύβα και βραχηκε η κωλαρα της
Τυπε ωραίο μουνί η Σοφιανα και η καλύτερη κωλαρα του παιχνιδιού, αλλά και αυτή τα έχει τα θεματακια της. Στο συμβούλιο τα έβαλε με το γέρο (και τους υπόλοιπους άντρες των μαχητών) γιατί δεν της χτίσαν καλύτερη καλύβα και βραχηκε η κωλαρα της
Τον μαλακα τον θείο καλά έκανε και τον σκατωσε. Γιατί ήταν στα αρχιδια του. Κατσε ρε τυπε... Βρέχεται η αλλη δίπλα και εσύ ξαπλαρεις και κοιμάσαι? Όσο να ναι είναι γυναίκες και πιτσιρίκες. Δεν ξηγιεσαι έτσι. Αλλά πέρα από αυτό όντως και αυτή αν μηλισεις μαζί της σοβαρά θα σε αρχίσει στους φεμινισμούς, τα δικαιώματα, την κακή πατριαρχεια κτλ. Έχει και θείο Συριζαιο είναι σίγουρο 100% ότι θα το παίζει progressive. Αλλά κάτι τέτοιες δεν τις πας για σοβαρά. Όσες φορές βγήκα με τέτοιες τις άφηνα να μιλάνε και μετά πήγαινα στο αμάξι και τις τσιμπουκωνα
Μυριελλα κλασσικη κατεστραμμενη ηθοποιος. Μαυρη τρυπα. Συναισθηματικα ασταθης. Drama queen. GTPK μαξ πουτσα για 2 ωρες και μετα σπιτι της
Ασημινα&τραβελι νταλικιερηδες δε τις γαμας ουτε με σακουλα στο κεφαλι.
Παρασκευη. Ναυαγιο απο τα λιγα. Και βιγκαν και φεμινιστρια και κατεστραμμενο tattoo στο μπρατσο/hey στη καρωτιδα. Μενει το πρασινο μαλλι για να πιασει ολα τα red flags. Δε τη βγαζεις ουτε για καφε.
Ευριδικη. Το απολυτο κενο. Φεμινισμος απο λαικη αγορα κερατσινιου. Χαμηλη αυτοεκτιμηση. Αδεια τελειως. Ο ορισμος του τιποτα.
Μαναδικες νορμαλ η κορη βουλευτη και η γκομενα επιχειρηματια.
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο
Γι ακομη μια φορα η ελιτ χυνει τη πλεμπα.
Δωστε λογαριασμο τουιτερ να κανουμε λαικ και ριτουιτ.
Ξεροχυνω με γκομενες 5ρια να ψαχνουν να βρουν νοημα και διαβαζουν οτι αντρικο υπαρχει
99% εχει διαβασει και οδηγο για το πως τη πεφτεις σε γκομενες, oneman, menofstyle και οτι αμερικανια υπαρχει στο yt.
Γουσταρω φουλ πριν προλαβει και 40ρισει και χαθει γιατι μετα το να ταιζεις γατες ειναι full time job.
Ετοιμαστείτε λοιπόν να ΜΗΝ μείνει σταγόνα για σταγόνα λάδι στο νησί...
* Φήμες λένε πως οι κάτοικοι του Αγίου Δομήνικου έχουν ήδη απομακρύνει τις βάρκες τους από την παραλία των διασήμων....