Την έκανα αλάνια...Τέλος το σκουπίδιασμα για σήμερα..Πήραμε το μάτι μας, κουράσαμε τα αυτιά μας με τις γκρίνιες, είπαμε τα δικά μας εδώ.. Προσωπικά χωρίς να ξέρω κανέναν, σας θεωρώ γαμάτη παρεούλα και περνάει ευχάριστα η ώρα
Την έκανα αλάνια...Τέλος το σκουπίδιασμα για σήμερα..Πήραμε το μάτι μας, κουράσαμε τα αυτιά μας με τις γκρίνιες, είπαμε τα δικά μας εδώ.. Προσωπικά χωρίς να ξέρω κανέναν, σας θεωρώ γαμάτη παρεούλα και περνάει ευχάριστα η ώρα
Καλα τα έγραψες τυπε. Το καλύτερο μουνι και το πιο ταπεινό και με σωστή ομιλία και πάνω απ όλα τρόπους είναι η ανιψιά του Συριζαιου βουλευτή. Όλες οι άλλες είναι για το ψυχιατρείο. Πλεμπα.... όπως τα έγραψες πολυ σωστά.