Νέα

Survival Etv

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 187K
  • Ετικέτες
    reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκέψη σας για το νεο reality?

  • Θα εχει 3.000.000 τηλεθεατές σαν το StarAcademy

    Ψήφοι: 55 23,2%
  • Τι μκας ειναι αυτος ο Μενιος

    Ψήφοι: 58 24,5%
  • Αντιγραφη φουλ θελουμε το original

    Ψήφοι: 41 17,3%
  • Θα μας πρηξουν τ αρχιδ** με τα reality

    Ψήφοι: 83 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
αχααχαχαχαχαχαχα σύμπαν η κουρουτα...χαχαχαχαχαχαχ

αν σκεφτείς ότι λίγο πιο πέρα είναι η Αρχαία Ολυμπία, θα μπορούσες να το πεις και έτσι
πριν ... μερικά χρόνια (2500 μόνο :headbaning1: :headbaning1:) ...
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
μαδαφακας.

μπορειτε απο τωρα να σχολιαζετε τα ευτραπελα των αλλων ριαλιτι σε αυτο το θρεντ σε μερες σα τη σημερινη που δεν εχει σαβουρβαιβαλ.

και κατι αλλο

πωλιναρα γαμα τον αηβαζει την πουτανα

(να μη ξεχνιομαστε)
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
μαδαφακας.

μπορειτε απο τωρα να σχολιαζετε τα ευτραπελα των αλλων ριαλιτι σε αυτο το θρεντ σε μερες σα τη σημερινη που δεν εχει σαβουρβαιβαλ.

και κατι αλλο

πωλιναρα γαμα τον αηβαζει την πουτανα

(να μη ξεχνιομαστε)
μαρακι
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
τι να πει κανεις για αυτο το νομαδς.

απογοητευση σκετη.

μου εχεις μεσα γαστερατου, κωλετσα και ζωη αποστολια και μου τις αφηνεις αταιστες και εξουθενωμενες χωρις ουτε ενα κοντινο σε εναν απο αυτους τους κωλους απο την αρχη του παιχνιδιου.

αυτο λεγεται ιεροσυλια
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
τι να πει κανεις για αυτο το νομαδς.

απογοητευση σκετη.

μου εχεις μεσα γαστερατου, κωλετσα και ζωη αποστολια και μου τις αφηνεις αταιστες και εξουθενωμενες χωρις ουτε ενα κοντινο σε εναν απο αυτους τους κωλους απο την αρχη του παιχνιδιου.

αυτο λεγεται ιεροσυλια
τυπε δεν είμαστε λιγουρια όπως οι σιχαμενιοι φαν..έχουμε ποιότητα δίπλα..αν εξαιρέσεις τον παρουσιαστή δλδ..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
τι να πει κανεις για αυτο το νομαδς.

απογοητευση σκετη.

μου εχεις μεσα γαστερατου, κωλετσα και ζωη αποστολια και μου τις αφηνεις αταιστες και εξουθενωμενες χωρις ουτε ενα κοντινο σε εναν απο αυτους τους κωλους απο την αρχη του παιχνιδιου.

αυτο λεγεται ιεροσυλια
τυπε πονεσα,τους λυπηθηκα...στηριζω
 

pordemos

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2015
Μηνύματα
657
Like
100
Πόντοι
6
τυπε δεν είμαστε λιγουρια όπως οι σιχαμενιοι φαν..έχουμε ποιότητα δίπλα..αν εξαιρέσεις τον παρουσιαστή δλδ..

παν μετρον αριστον τυπε.

ειμαστε λατρεις του ωραιου. κι οταν εχεις το ωραιο και το αχρηστευεις ειναι κριμα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom