troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
πως το κανεις ρε παπαρι?
σιφτ και?.....
πως το κανεις ρε παπαρι?
...6πως το κανεις ρε παπαρι?
σιφτ και?.....
του συμπαντος?Τι λέει εδώ το 1%?
αχααχαχαχαχαχαχα σύμπαν η κουρουτα...χαχαχαχαχαχαχτου συμπαντος?
κανεις λαθος εγκαθετε μπιρλα....αχααχαχαχαχαχαχα σύμπαν η κουρουτα...χαχαχαχαχαχαχ
Aπο εκει προιστορικα καταγεται ο Αμαλιαδανθρωπος.. :Sκανεις λαθος εγκαθετε μπιρλα....
η κουρουτα ειναι απλα το κεντρο του συμπαντος
αχααχαχαχαχαχαχα σύμπαν η κουρουτα...χαχαχαχαχαχαχ
) ...Το γυναικάκι σου παίζει πολύ.αν σκεφτείς ότι λίγο πιο πέρα είναι η Αρχαία Ολυμπία, θα μπορούσες να το πεις και έτσι
πριν ... μερικά χρόνια (2500 μόνο![]()
) ...
Το γυναικάκι σου παίζει πολύ.![]()
μαρακιμαδαφακας.
μπορειτε απο τωρα να σχολιαζετε τα ευτραπελα των αλλων ριαλιτι σε αυτο το θρεντ σε μερες σα τη σημερινη που δεν εχει σαβουρβαιβαλ.
και κατι αλλο
πωλιναρα γαμα τον αηβαζει την πουτανα
(να μη ξεχνιομαστε)
για λεγεΤο γυναικάκι σου παίζει πολύ.![]()
για λεγε
μαρακι
τυπε δεν είμαστε λιγουρια όπως οι σιχαμενιοι φαν..έχουμε ποιότητα δίπλα..αν εξαιρέσεις τον παρουσιαστή δλδ..τι να πει κανεις για αυτο το νομαδς.
απογοητευση σκετη.
μου εχεις μεσα γαστερατου, κωλετσα και ζωη αποστολια και μου τις αφηνεις αταιστες και εξουθενωμενες χωρις ουτε ενα κοντινο σε εναν απο αυτους τους κωλους απο την αρχη του παιχνιδιου.
αυτο λεγεται ιεροσυλια
τυπε πονεσα,τους λυπηθηκα...στηριζωτι να πει κανεις για αυτο το νομαδς.
απογοητευση σκετη.
μου εχεις μεσα γαστερατου, κωλετσα και ζωη αποστολια και μου τις αφηνεις αταιστες και εξουθενωμενες χωρις ουτε ενα κοντινο σε εναν απο αυτους τους κωλους απο την αρχη του παιχνιδιου.
αυτο λεγεται ιεροσυλια
τυπε δεν είμαστε λιγουρια όπως οι σιχαμενιοι φαν..έχουμε ποιότητα δίπλα..αν εξαιρέσεις τον παρουσιαστή δλδ..