Επισκέπτης
Μέσα είμαι τύποι...

Μέσα είμαι τύποι...

της πουτανας θα γινει....βγαλε τον πουστη τον εμενικε και βαλε τον τσιαντακη και ετσι τυπαρες...γελιο μεχρι πρωιαςΜέσα είμαι τύποι...![]()

Τυπε λες απο πισω να υπαρχει αμερικανικος δακτυλος..πολλοι περιεργοι θανατοι ρωσσιδων τυποι...ανησυχω :S :S :S :S
μοσαντ σια καγκεπμε μ16.... :S :S :SΤυπε λες απο πισω να υπαρχει αμερικανικος δακτυλος..:S :S :S :S
Δεν γελασα τυπε,αλλωστε ειναι η οικονομικη βαση του ξανθου γεννους.. :S :S :Sμοσαντ σια καγκεπμε μ16.... :S :S :S
χανουμε μουνια διαμαντια δεν ειναι αστειο μαν :S :S :S :S
Τυπε λες απο πισω να υπαρχει αμερικανικος δακτυλος..:S :S :S :S
Μπα δεν νομιζω, η κοκκινη αρκουδα κανει το παπι, οσο ξεσκιζοντε και φερνουν ευρ@ & $.. :S :SΠροσπαθούν καθαρίζοντας αυτές τις ξετσίπωτες να επαναφέρουν το υπέρτατο καθεστώς του σοσιαλοκομμουνιζμού στην πάλαι ποτέ υπερδύναμη Ε.Σ.Σ.Δ.
μαι σταιλ ροκς ΓΚΑΛΑέξω και τα κόμματα?![]()