Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
γιατί Η σκλάβα?
δεν έχετε δει άντρες σκλαβάκια ε?
που να το παίζουν αντρουά και αρχιδάτοι απ'έξω ε?![]()
![]()
![]()
πωπωπωπωπωπωπωπωπω βαρβατίλα παναΐα μ, άναψα πάλι![]()
![]()

δεν τους κοροϊδεύω, τονίζω ότι οι λέξεις sub και dom δεν έχουν φύλο, φύλο τους αναθέτει ο καθένας όταν μιλάει για τις προσωπικές του προτιμήσεις μόνον
όταν μιλάς γενικά και προσδιορίζεις έτσι το φύλο, μου φαίνεται τραγικά γελοίο
α, και βαρβατίλα πωπωπωπωπωπωπωπωπωπωπωπωπω![]()
![]()
![]()

και γιατι χλευαζεις οτι "το παιζουν αντρουα και βαρβατιλα απ' εξω"??
το τι εισαι στην κοινωνικη ή επαγγελματικη σου ζωη δε συμβολιζει και τη σεξουαλικη σου υποσταση....ισα ισα που συνηθως ισχυει το αντιθετο....
ουρτ μωρη και νομιζα οτι κανεις think out of the box
χαλασες και συ εδω μεσα....χαχαχαχαχαχαχα
τι λες καλε που δεν του φαινοταν....(
![]()
![]()
![]()
![]()
)
να τα βγαλουμε? ακατα μακατα σουκουτου μπε?



Νομίζω έλειπε...
Λοιπόν ψηφίστε![]()

τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα να είσαι σκλαβάκι (ή SUB, για να είμαι πολίτικαλι κορέκτ)
εσύ έχεις τον απόλυτο έλεγχο
όλα γίνονται σύμφωνα με τις δικές σου αντοχές
εσύ καθορίζεις το πόσο και το πού
εσύ καθορίζεις τα όρια
πωωωω μεγάλη η δύναμη του μαζοχισμού :o
SUB ftw λέμε![]()
![]()
![]()
τι λες καλε που δεν του φαινοταν....
να τα βγαλουμε? ακατα μακατα σουκουτου μπε?
...Εσύ ΔΕΝ παίζεις...είσαι εκτός προδιαγραφών, κοριτσάκι...δεν μπορεί να είναι έτσι η σκλάβα μου....

...Εσύ ΔΕΝ παίζεις...είσαι εκτός προδιαγραφών, κοριτσάκι...δεν μπορεί να είναι έτσι η σκλάβα μου....
δεν πειραζει ρε....σε παιρνω εγω εσενα....γιατι???????![]()
΄καλέ μπορεί να έχει αυτό που θες και να το κρύβει καλά, δεν ξες ποτέ![]()

δεν πειραζει ρε....σε παιρνω εγω εσενα....![]()
![]()
![]()
για σκλαβα....ε; ;)
γιατι???????![]()
...ΔΕ γίνεται...κοντή, χοντρούλα, μπάζο Ελεηνίδα...

αμα φτιαχνεις ντολμαδακια σε παιρνω εγωθα εχω και τα τυχερα μου ή θα φτιαχνω ντολμαδακια ολη μερα?

θα εχεις πολλα....θα εχω και τα τυχερα μου ή θα φτιαχνω ντολμαδακια ολη μερα?
