Tι θεωρείς ότι είσαι: Υποτακτικός/η ή Κυριαρχικός/η? Υποτακτικός/η - 39 (22.9%)
Κυριαρχικός/η - 55 (32.4%)
Δεν έχω ιδέα γιατρέ μου - 12 (7.1%)
Ανάλογα το τι μου βγάζει ο άλλος/η - 45 (26.5%)
Τίποτα: Αυτά είναι βλακείες.Είμαι μια κατηγορία μόνος/η μου - 19 (11.2%)
Πω πω να χαρώ εγώ γαμιάδες(οκ ψήφισαν και λίγες γυναίκες) το σάιτ
Πρεπει και νααπαντησουμε στο ερωτημα?????? Βρε βασανα πουχει η ζωη!!!!!!!!!!!
Εμειs ενα πουτσο ριχνουμε ολο κι ολο.....Τωρα απο πανω ειναι η γκομενα , απο κατω ειναι.....μια φορα εκεινη σκουζει....Απαντησα τωρα???????
Πρεπει και νααπαντησουμε στο ερωτημα?????? Βρε βασανα πουχει η ζωη!!!!!!!!!!!
Εμειs ενα πουτσο ριχνουμε ολο κι ολο.....Τωρα απο πανω ειναι η γκομενα , απο κατω ειναι.....μια φορα εκεινη σκουζει....Απαντησα τωρα???????