You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Studio Πειραιώς 193
- Μέλος που άνοιξε το νήμα wiser_guy
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 325K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
ΦΙΛΕ ΣΕΜΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΟΥ![]()
![]()
Τι κωλαρακι ειναι τουτο?![]()
![]()
![]()

Εσυ την παντουφλα δεν την γλυτωνεις απο την κυρα.........πολυαγαπημενο ΜΑΣ πειραιωσ 193 ειμαιμε την παμελα.193 φιλακια στο κοριτσι μασ .ευχαριστω . και μολισ πιασω το στοιχημα βουρ...................

Και εμενα η ξαδερφη μου απο το Κωλοραντο........ΦΙΛΕ ΣΕΜΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΟΥ![]()

ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Εσυ την παντουφλα δεν την γλυτωνεις απο την κυρα.........![]()
![]()
![]()

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 193
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 2.661
- Like
- 48
![]()
![]()
Τι κωλαρακι ειναι τουτο?![]()
![]()
![]()
Σιγα ολοι θα παρετεΦΙΛΕ ΣΕΜΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΟΥ![]()


spoon
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 4.982
- Κριτικές
- 23
- Like
- 9
- Πόντοι
- 5.825
Ναι η ατιμη....φοβερο πατουρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Τι κωλαρακι ειναι τουτο?![]()
![]()
![]()

Να κανω και μια ερωτηση τωρα που ειμαι σιγουρος οτι δεν το περιμενε κανεις!

Το δινει?
ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
φιλαρακι ολο ερωτηματα εισαι δεν μπορεισ να κανεισ ενα συγκετροτικο????Ναι η ατιμη....φοβερο πατουρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να κανω και μια ερωτηση τωρα που ειμαι σιγουρος οτι δεν το περιμενε κανεις!
Το δινει?![]()

Ναι η ατιμη....φοβερο πατουρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να κανω και μια ερωτηση τωρα που ειμαι σιγουρος οτι δεν το περιμενε κανεις!
Το δινει?![]()

Απο οσο ξερω οχι προς το παρον μια και ειναι νεουδη
spoon
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 4.982
- Κριτικές
- 23
- Like
- 9
- Πόντοι
- 5.825
Τι συγκεντρωτικο?φιλαρακι ολο ερωτηματα εισαι δεν μπορεισ να κανεισ ενα συγκετροτικο????![]()
Δελτιο αποστολης?

Εσυ ειμαι σιγουρος οτι το περιμενες!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Απο οσο ξερω οχι προς το παρον μια και ειναι νεουδη![]()

Ασ αρκεστουμε τοτε στα υπολοιπα καλη της....προς το παρον ευχομαι!!!
ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
κερναω ολο το πειραιωσ αμα πιασω το στοιχημα σε μπουζουκλερι ΕΓΙΝΕ ?και ασ μην εχω ερθει ποτε λογο ανωτερασ βιασΣιγα ολοι θα παρετε![]()
![]()
![]()
![]()

ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
ερωματολογιονΤι συγκεντρωτικο?
Δελτιο αποστολης?
Εσυ ειμαι σιγουρος οτι το περιμενες!!!
Ασ αρκεστουμε τοτε στα υπολοιπα καλη της....προς το παρον ευχομαι!!!

ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
φτου τι να καμομεΚαλημέρα :-*
Ουτε η Βανέσσα ούτε η Σύλβια κάνουν πρωκτικό :-*

spoon
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 4.982
- Κριτικές
- 23
- Like
- 9
- Πόντοι
- 5.825
Εχεις δικιο!!!ερωματολογιον![]()
Να κανουμε λιστα ή ακομα καλυτερα να ανοιξω θρεντ!!!Τι λες?
ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
ανοιξε θρεντ μαι φρεντΕχεις δικιο!!!
Να κανουμε λιστα ή ακομα καλυτερα να ανοιξω θρεντ!!!Τι λες?
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.445
- Πόντοι
- 6.795
Δεν είχα μέχρι σήμερα δοκιμάσει το εν λόγω στούντιο, αλλά έκανα σεφτέ με Βανεσσάκι.
Πολύ το γούσταρα το κορίτσι.
Έχουν γραφτεί διάφορες κριτικές και σχόλια για τη συγκεκριμένη βουλγαρομουνίτσα, η προσωπική μου σημερινή εμπειρία είναι ότι πέρασα πολύ καλά.
Απίστευτο βαθυλαρρυγγάτο τσιμπούκι, συνεχόμενο.
(Το θέμα ήταν η στενή καπότα...είμαι παχύς και οσο χρειάζεται για την αρχή του τρόμου σε μήκος...ρε παιδιά πάρτε και καμμιά αντρική καπότα, τι σκατά λάστιχα είναι αυτά για κοντοψώληδες;)
Κατέθεσα σε πλακωντόγκυ κι έσκουξε, όπως έπρεπε κι αρμόζει στις μικρές κοπελίτσες!
Μπορεί να ξαναδοκιμάσω σύντομα. Πολύ καλή κούρμπα σπάσιμο μέσης τόξο.
Ωραία φατσούλα, όμορφα πόδια.
Πολύ το γούσταρα το κορίτσι.
Έχουν γραφτεί διάφορες κριτικές και σχόλια για τη συγκεκριμένη βουλγαρομουνίτσα, η προσωπική μου σημερινή εμπειρία είναι ότι πέρασα πολύ καλά.
Απίστευτο βαθυλαρρυγγάτο τσιμπούκι, συνεχόμενο.
(Το θέμα ήταν η στενή καπότα...είμαι παχύς και οσο χρειάζεται για την αρχή του τρόμου σε μήκος...ρε παιδιά πάρτε και καμμιά αντρική καπότα, τι σκατά λάστιχα είναι αυτά για κοντοψώληδες;)
Κατέθεσα σε πλακωντόγκυ κι έσκουξε, όπως έπρεπε κι αρμόζει στις μικρές κοπελίτσες!
Μπορεί να ξαναδοκιμάσω σύντομα. Πολύ καλή κούρμπα σπάσιμο μέσης τόξο.
Ωραία φατσούλα, όμορφα πόδια.
ziziaek
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.547
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
ΠΑΡΤΟ ΛΙΓΟ ΣΤΟΝ ΤΟΡΝΟΔεν είχα μέχρι σήμερα δοκιμάσει το εν λόγω στούντιο, αλλά έκανα σεφτέ με Βανεσσάκι.
Πολύ το γούσταρα το κορίτσι.
Έχουν γραφτεί διάφορες κριτικές και σχόλια για τη συγκεκριμένη βουλγαρομουνίτσα, η προσωπική μου σημερινή εμπειρία είναι ότι πέρασα πολύ καλά.
Απίστευτο βαθυλαρρυγγάτο τσιμπούκι, συνεχόμενο.
(Το θέμα ήταν η στενή καπότα...είμαι παχύς και οσο χρειάζεται για την αρχή του τρόμου σε μήκος...ρε παιδιά πάρτε και καμμιά αντρική καπότα, τι σκατά λάστιχα είναι αυτά για κοντοψώληδες;)
Κατέθεσα σε πλακωντόγκυ κι έσκουξε, όπως έπρεπε κι αρμόζει στις μικρές κοπελίτσες!
Μπορεί να ξαναδοκιμάσω σύντομα. Πολύ καλή κούρμπα σπάσιμο μέσης τόξο.
Ωραία φατσούλα, όμορφα πόδια.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 193
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 2.661
- Like
- 48
με την παμελα.193 φιλακια στο κοριτσι μασ .ευχαριστω . και μολισ πιασω το στοιχημα βουρ...................
