ΠΕΙΡΑΙΩΣ 193
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 2.661
- Like
- 48
Απο κοντά τα θέλει .....ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΗΡΑΤΕ? ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23,00 ΜΕ 5,00 ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ![]()
ΤΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ

Έλα εσυ και καιρνάμε παντούφλα.............

Απο κοντά τα θέλει .....ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΗΡΑΤΕ? ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23,00 ΜΕ 5,00 ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ![]()
ΤΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ


φτου ρε γαμοτι μου με την κολοπαντοφλα? καλα θα ερθω σκαστοσ μια μερα, και θα ντυθω και γαμπροσ αλλα με τετοια φατσα που εχω δε βλεπω να με αγαπαειΑπο κοντά τα θέλει .....
Έλα εσυ και καιρνάμε παντούφλα.............![]()
![]()
![]()

λεσ??θα αγαπήσει το πορτοφόλι σου μην ανησυχείς.
κανενα λουλουδαδικο εκει κοντα εχει?23.00 - 05.00 ΠΑΜΕΛΑ![]()
Δέν σε βλέπω μέσα σήμερα δέν πιστέυω να το έσκασες και να σε έπιασε η κυρά και να έπεσε παντούφλα?φτου ρε γαμοτι μου με την κολοπαντοφλα? καλα θα ερθω σκαστοσ μια μερα, και θα ντυθω και γαμπροσ αλλα με τετοια φατσα που εχω δε βλεπω να με αγαπαει![]()

23.00 - 05.ΟΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ![]()
Διακοπούλες ναι :-*Αααααααααααααααααχ, Κωνσταντίνα!! Μας φεύγεις όπου να'ναι για διακοπούλες :'(
Διακοπούλες ναι :-*
Αλλά δέν είναι σήγουρο αν θα μας ξαναέρθει![]()
Θα δούμε τίποτα δεν είναι σήγουρο ακόμα :-*Γιατι; Θα συνδυάσει δουλειά και διακοπές;![]()
![]()
Θα δούμε τίποτα δεν είναι σήγουρο ακόμα :-*
Η Χανιά ή κάπου αλλού ?Καλά! Θα περιμένουμε! Ή θα μετακομίσουμε όλοι στα Χανιά:-*
Θα έρθει :-*Δεν θα ξαναερθει η Κωνσταντινα? ωχ...μη μας λετε τετοια.... :'(