You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Στοίχημα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 109K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- στοίχημα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)
νταβαριτς τι στημενα δεν δηνουν ματς αδερφε στα ισα και η γουιγκαν εκανε ανατροπη..Παιδια δεν ειναι κανεις υποχρεομενος να παιζει ενα πρωταθλημα που ο αδιαφορος δεν ειναι αδιαφορος...Δεν υπαρχει αδιαφορος στην αγγλια ειναι ολα στα ισα αυτο πρεπει να το καταλαβουμε και φυσικα αγγλια οχι απο το φορτωματα..Τεσπα καντε 1 χεταφε 1 σαραγοσα μπας και δεν βγουμε στο κλαρι![]()
![]()
![]()
και γω αυτα περιμενω ... αντε να δουμε ...
davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
liberpul kai saragosa![]()
![]()
χρισταρα αστο δεν το εχεισ το στατιστικο !!!!! ματια στα πεχνιδια και αναληση το εχεις γερα!!!! και ενα δικο μου στατιστικο αμα ερθει και η σαραγοσα σιμερα εχω για 7 σινεχομενες μερες πιασει ολα τα μονα μου εκτος απο τα αγκλικα!!!! που ειταν καραφορτομενα ολα!!!! διλαδι ο μισος πλανητης μαζι και οι αγκλοι διμοσιοκαφροι ειναι μαλακες που τα πεξαν εκατομιρια ευρω!!!!!!!!!!! και δεν περασε ουτε ενα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στατιστικα δεν βγενει με καμια διναμη απο φισικου!!!!!!!!!!!!!!!!!! εκτοσ απο το κιπελο γιατι ειταν κιπελο!!! τερμα με την αγκλια γιατι θα αρχισο καντιλιαστειλε τον μπεομηπως να ριχταμε καμια μπαλα μεσα ή ειναι νωρις ...

suncity
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 1.273
- Κριτικές
- 21
- Like
- 576
- Πόντοι
- 2.965
Μπιλμπαο το νου σου!!!!
[/quote εχω οβερ για καλυψη ...οποτε ασσο για κουλουρι και τυρι
κλεισε την τηλεορασηκαντε κατι για την σαραγοσα το βλεπω και ο ο θεοςνα βαλει το χερι του
![]()
suncity
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 1.273
- Κριτικές
- 21
- Like
- 576
- Πόντοι
- 2.965
μαλλον με ψωμι θα την βγαλω και αυτο μπαγιατικοΜπιλμπαο το νου σου!!!!
[/quote εχω οβερ για καλυψη ...οποτε ασσο για κουλουρι και τυρι![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 294
- Εμφανίσεις
- 25K
- Απαντήσεις
- 410
- Εμφανίσεις
- 45K