Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

tenten777

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2009
Μηνύματα
763
Like
1
Πόντοι
6
επιτελους επιτελους μας  :fuck2: :fuck2: :fuck2: :fuck2: οι μπουκ χωρις σαλιο :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16
νταβαριτς τι στημενα δεν δηνουν ματς αδερφε στα ισα και η γουιγκαν εκανε ανατροπη..Παιδια δεν ειναι κανεις υποχρεομενος να παιζει ενα πρωταθλημα που ο αδιαφορος δεν ειναι αδιαφορος...Δεν υπαρχει αδιαφορος στην αγγλια ειναι ολα στα ισα αυτο πρεπει να το καταλαβουμε και φυσικα αγγλια οχι απο το φορτωματα..Τεσπα καντε 1 χεταφε 1 σαραγοσα μπας και δεν βγουμε στο κλαρι :2funny: :2funny: :2funny:

και γω αυτα περιμενω ... αντε να δουμε ...
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
:rockon: :rockon: :rockon:  χρισταρα αστο δεν το εχεισ το στατιστικο !!!!! ματια στα πεχνιδια και αναληση το εχεις γερα!!!! και ενα δικο μου στατιστικο αμα ερθει και η σαραγοσα σιμερα εχω για 7 σινεχομενες μερες πιασει ολα τα μονα μου εκτος απο τα αγκλικα!!!! που ειταν καραφορτομενα ολα!!!! διλαδι ο μισος πλανητης μαζι και οι αγκλοι διμοσιοκαφροι ειναι μαλακες που τα πεξαν εκατομιρια ευρω!!!!!!!!!!! και δεν περασε ουτε ενα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στατιστικα δεν βγενει με καμια διναμη απο φισικου!!!!!!!!!!!!!!!!!! εκτοσ απο το κιπελο γιατι ειταν κιπελο!!! τερμα με την αγκλια γιατι θα αρχισο καντιλια
 

tenten777

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2009
Μηνύματα
763
Like
1
Πόντοι
6
ρε μπας κ υπαρχει ο θεος της ρεφας :think: :think: :think:
ληξτα :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16

σφυρααααααααααααααααααα τοοοοοοοοο ...
:2funny:
 

suncity

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2010
Μηνύματα
1.273
Κριτικές
21
Like
576
Πόντοι
2.965
μισο ρε να το κανει και η μπιλμπαο και μετα να το σφυριξει.....γιατι αλλιως μας τον σφυριξανε
 

tenten777

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2009
Μηνύματα
763
Like
1
Πόντοι
6
η μιση ρφα βγηκε στο ιδιο δευτερολεπτο g/g μαρσειγ-οβερ ρεαλ :2funny: :2funny: :2funny:
η αλλη μιση εστρωσε στο ιδιο λεπτο σαρα-χιχον σφυρα ρεεεεεεεεεεεε :2funny: :2funny: :2funny:
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195
Μπιλμπαο το νου σου!!!!
 

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16
μηπως να ριχταμε καμια μπαλα μεσα ή ειναι νωρις ...
 

tenten777

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2009
Μηνύματα
763
Like
1
Πόντοι
6
θα το πω κ ας μη θελω
ετσι οπως ειναι τα ματς η σαρα δυσκολα να χαλασει.
την πουτανα την χιχον τρεμω :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

χρηστος10

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
5.802
Like
0
Πόντοι
66
καντε κατι για την σαραγοσα το βλεπω και ο ο θεος :) να βαλει το χερι του :)
 

suncity

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2010
Μηνύματα
1.273
Κριτικές
21
Like
576
Πόντοι
2.965

Ric Flair

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2008
Μηνύματα
2.511
Like
0
Πόντοι
16
πουτανες στα κρεβατια σας ...  :rockon:  :rockon:  :rockon:  :rockon:  :rockon:  :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom