stam_90
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 36.091
- Κριτικές
- 158
- Like
- 459
- Πόντοι
- 2.046
εγω πρεπει να περιμενωΈνα τελευταίο ποντάρισμα στη Λε Μαν αύριο και τέλος...Αύριο βράδυ κάνω ανάληψη 3200 ευρώ από τον λογαριασμό μου στην bet365 και άντε και του χρόνου πάλι![]()
:'(
πιο πολυ απο εμενα
για τον προποτζη μου..Φυσικα το εκανε αυτο, για να εχει μεσα για το σαββατοκυρικο μου ειπε..Για ματς που δεν θα εχει ο οπαπ..ΥΓ2 και φυσικα επειδη το βλεπει..
