You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Στοίχημα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 109K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- στοίχημα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)
Kαλησπερα. 105=Παναθηναικος-Ολυμπιακος Βολου=2, 106=Νορντζελαντ-Ραντερς=Χ, 108=Λιλ-Σοσο=4-6 γκολ, 109=Μπορντο-Παρι Σεν Ζερμεν=Χ, 111=Χαντερσφιλντ-Μπορνμουθ=4-6 γκολ συστημα στον οπαπ 3-4-5 αξιας 4,80 ευρω καλα κερδη σε ολους
..
Θα σου πω την γνωμη μου..Κοιτα..Τον ΠΑΟΚ τον πιστεψα μεσα στον βολο..Εκανα αναλυψη απο την τραπεζα για να τον παιξω μονο αποδεκτο στην βετ365..Το οτι βγηκε ειναι θεμα τυχης σε σχεση με τον αγωνα..Αλλα λενε οτι η τυχη ευνοει τους δυνατους...Εκει σωθηκα..Τωρα μεσα στην ΑΕΚ ο ΠΑΟΚ ηταν για τα σκυλια της δαλματιας..Θα σου πω επειδη το ειχα ψιλιαστει δεν ειδα καν τον αγωνα γιατι στην εμφανιση στον βολο ηταν ο ΠΑΟΚ για τα σκυλια.... οποτε υπεθεσα οτι με την κακη παραδοση μεσα στην ΑΕΚ... Με την κακη εμφανιση του ΠΑΟΚ μεσα στον βολο... θα εχανε με κατεβασμενα τα χερια...Φυσικα δεν παιζω εναντιων τις ομαδας αλλα μονο υπερ οταν την βλεπωρε χρησταρα ο παοκ θα μας κανει μαγκες αποψε
τι λες ειναι πολλα τα λεφτα του τσουλου και το χεται![]()
το θελω και εγω ειμαι ΠΑΟΚ φολα
..Το Που Σου Κου μπορει να επαιξα 600 ευρω αυτο που περασε ειδες τωρα πως παιζω χαλαρα
.. τελικος ουεφα... η Μπραγκα αφησε ομαδες με 5 φορες μεγαλυτερη φανελα απο την Πορτο και θα παιξω το 1,40 Τι ειμαι μαλακας και αν παει παραταση
..Τι ειναι τελευταια αγωνιστικη ισπανιας 
ΥΓ2...Μαν παιξε αυτο που νιωθεις motor_bukow
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 891
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Πώς την βλέπετε την Πόρτο;
Φαβόρα για φόρτωμα ή παγίδα;;
Προσωπικά τη φοβάμε τη Μπράγκα και έχει παίξει κάτι ψιλά για fun bet (πορτο με -2 handiccap, πορτο από ημιχρονο) αλλά το σκέφτομαι για φόρτωμα...
Φαβόρα για φόρτωμα ή παγίδα;;
Προσωπικά τη φοβάμε τη Μπράγκα και έχει παίξει κάτι ψιλά για fun bet (πορτο με -2 handiccap, πορτο από ημιχρονο) αλλά το σκέφτομαι για φόρτωμα...
davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
koybadero shmera me penalnti apo to koraki!!!!!!!!! den peirazeipari sen zermen x2 diplh eyκeria sto 1.36 tokogliφikaa![]()
![]()
![]()
![]()
καλα που μπικε γκολ στο τελικο να ανοιξη το ματσ να δουμε μπαλα μεχρι στιγμησ αρχιδια τελικος ειναι σαν να πεζει πανσεραικος πανετολικος ενα πραγμα

baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
τοκογλυφικα τον ηπιες αποψεkoybadero shmera me penalnti apo to koraki!!!!!!!!! den peirazei![]()
καλα που μπικε γκολ στο τελικο να ανοιξη το ματσ να δουμε μπαλα μεχρι στιγμησ αρχιδια τελικος ειναι σαν να πεζει πανσεραικος πανετολικος ενα πραγμα
![]()
![]()
![]()

davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
apo to korakiτοκογλυφικα τον ηπιες αποψε![]()
εση που εξαφανιστικες εχεις κατι δουλιες να τελειοσης με τον σταμ

baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
apo to koraki![]()
![]()
εση που εξαφανιστικες εχεις κατι δουλιες να τελειοσης με τον σταμ
![]()
![]()
![]()
τι εχω με τον σταμουλη
davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 294
- Εμφανίσεις
- 25K
- Απαντήσεις
- 410
- Εμφανίσεις
- 45K