Νέα

Stella***

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stella***
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 16K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει πιο πολύ;

  • gfe

    Ψήφοι: 58 35,6%
  • pse

    Ψήφοι: 34 20,9%
  • BDSM

    Ψήφοι: 13 8,0%
  • σκλάβος/παθητικός

    Ψήφοι: 9 5,5%
  • παρτουζα

    Ψήφοι: 18 11,0%
  • λεσβιακο

    Ψήφοι: 10 6,1%
  • tantra

    Ψήφοι: 10 6,1%
  • massage

    Ψήφοι: 11 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    163

boxxer99

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαΐ 2017
Μηνύματα
28
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
0
καλησπερα στην παρεα!θελω να πω τη γνωμη για ολα αυτα που διαβασα παραπανω...μπορει ο καθενας να διαλεξει οποιο κοριτσι θελει για να περασει καλα ,εφοσον πληρωνει.υπαρχουν πολλα κοριτσια που ειναι πιο ομορφα απο τη Στελλα κ πιο νεα,αλλα απο αυτες λιγες ειναι που θα σε κανουν να περασεις τοσο ωραια ,οσο με τη Στελλα.εγω περασα σουπερ μαζι της κ θα ξαναπαω γιατι ειναι καυλα  :wanker: :wanker: :wanker:
 
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
:fuck2: :fuck2: :fuck2: :-*

 

Συνημμένα

  • 20180818_133024.gif
    20180818_133024.gif
    281,8 KB · Εμφανίσεις: 122

kostas8000

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.217
Like
181
Πόντοι
16
καλησπερα στην παρεα!θελω να πω τη γνωμη για ολα αυτα που διαβασα παραπανω...μπορει ο καθενας να διαλεξει οποιο κοριτσι θελει για να περασει καλα ,εφοσον πληρωνει.υπαρχουν πολλα κοριτσια που ειναι πιο ομορφα απο τη Στελλα κ πιο νεα,αλλα απο αυτες λιγες ειναι που θα σε κανουν να περασεις τοσο ωραια ,οσο με τη Στελλα.εγω περασα σουπερ μαζι της κ θα ξαναπαω γιατι ειναι καυλα  :wanker: :wanker: :wanker:


απ'οσο εχω ακουσει η στελλαρα μας εμφανισιακά δεν κανει ουτε για τσα-τσα σε μπου όχι για να είναι σε προσφορα και ερωτευσιμη, βεβαια για κα'ναν 70-αρι ισως, αλλα για των 50 και κατω σε καμια περιπτωση
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
απ'οσο εχω ακουσει η στελλαρα μας εμφανισιακά δεν κανει ουτε για τσα-τσα σε μπου όχι για να είναι σε προσφορα και ερωτευσιμη, βεβαια για κα'ναν 70-αρι ισως, αλλα για των 50 και κατω σε καμια περιπτωση
ωραια και εφοσον δεν σου κανει γιατι δεν πας παρακατω ασε εμας που μας αρεσει πρεπει να την προσβαλεις??ειπες την αποψη σου σεβαστη
 

kostas8000

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.217
Like
181
Πόντοι
16

ΝΤΟΎΣΑΝ ΜΠΑΣΚΕΒΙΤΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2018
Μηνύματα
1.427
Κριτικές
9
Like
1.503
Πόντοι
496
Εγώ πάντως που δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη,τι να κάνω ρωτάω όσους έχουν εμπειρία με την Στέλλα!!!
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Εντάξει μωρέ τώρα, ακόμα ένας της σειράς προσπαθεί να κάνει καλή εντύπωση στη θείτσα που την πληρώνει κιόλας... Είναι κι ένας άλλος εδώ μέσα που της ζητάει συγγνώμη κάθε μέρα όλη μέρα για το τραγικό λάθος που έκανε και ζητάει άφεση αμαρτιών... Αλλά γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς άλλο, διάβαζε αυτά που γράφουν και γέλα με την ψυχή σου!
εχεις δικιο τυπε ετσι ειναι οπως τα γραφεις ασε εμενα να πληρωνω την στελλα και εσυ ασχολησου αλλου
 

Sapiokolakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
14
Κριτικές
3
Like
89
Πόντοι
0
σε διορισε καποιος δικηγορο της?????

Εντάξει μωρέ τώρα, ακόμα ένας της σειράς προσπαθεί να κάνει καλή εντύπωση στη θείτσα που την πληρώνει κιόλας... Είναι κι ένας άλλος εδώ μέσα που της ζητάει συγγνώμη κάθε μέρα όλη μέρα για το τραγικό λάθος που έκανε και ζητάει άφεση αμαρτιών... Αλλά γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς άλλο, διάβαζε αυτά που γράφουν και γέλα με την ψυχή σου!
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Εντάξει μωρέ τώρα, ακόμα ένας της σειράς προσπαθεί να κάνει καλή εντύπωση στη θείτσα που την πληρώνει κιόλας... Είναι κι ένας άλλος εδώ μέσα που της ζητάει συγγνώμη κάθε μέρα όλη μέρα για το τραγικό λάθος που έκανε και ζητάει άφεση αμαρτιών... Αλλά γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς άλλο, διάβαζε αυτά που γράφουν και γέλα με την ψυχή σου!
σου ζήτησε δανεικά να πάει με την Στέλλα...?
 
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
καλησπερα στην παρεα!θελω να πω τη γνωμη για ολα αυτα που διαβασα παραπανω...μπορει ο καθενας να διαλεξει οποιο κοριτσι θελει για να περασει καλα ,εφοσον πληρωνει.υπαρχουν πολλα κοριτσια που ειναι πιο ομορφα απο τη Στελλα κ πιο νεα,αλλα απο αυτες λιγες ειναι που θα σε κανουν να περασεις τοσο ωραια ,οσο με τη Στελλα.εγω περασα σουπερ μαζι της κ θα ξαναπαω γιατι ειναι καυλα  :wanker: :wanker: :wanker:

❤❤❤
 
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
:-* :-* :-*

καυληνύχτα σε όλους  :fuck2: :fuck2: :fuck2: :-*

 

Συνημμένα

  • 36481187_3422866787730807_8854899005755228160_n.jpg
    36481187_3422866787730807_8854899005755228160_n.jpg
    18,9 KB · Εμφανίσεις: 42

zevs555

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2018
Μηνύματα
442
Like
3.294
Πόντοι
441
είναι το νέο αθλημα στο οποιο διαπρεπει ο νέο-ελληνας

να εξυψωνει την κάθε ξενοφερτη μπαζολα 50-αρα
μαλον εισαι μεγαλο τρολ . σπανηα βρισκις τετια κορητσια σαννν την  Στελλα σε οολα τους  ολα τους τραβα γαμα καμια πατσαβουρα ελενηδα
 
OP
OP
S

Stella***

Call-Girl
Εγγρ.
13 Φεβ 2016
Μηνύματα
8.190
Like
40.662
τώρα τα βλέπω τα πραγματικά σας πρόσωπα

οι πραγματική φίλοι μόνο στα δύσκολα φαίνονται

όσο ζούμε μαθαίνουμε

καλή συνέχεια στους όλους
 
  • Like
Αντιδράσεις: SANIM

SANIM

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2006
Μηνύματα
8.061
Κριτικές
10
Like
1.398
Πόντοι
2.537
Καλημέρα...Στέλλα. :rose: :rose: :rose:
 

SANIM

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2006
Μηνύματα
8.061
Κριτικές
10
Like
1.398
Πόντοι
2.537
Στα δύσκολα??????
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom