Η ποινη για τα πμ...ισοβια?
είπαμε
Η ποινη για τα πμ...ισοβια?
Έτσι,τιμωρία χωρίς απολογία...είπαμε
άρχισες τα κόλπα με της φώτο red fire:-* :-* :-*

γιατι δεν υπαρχει ερωτας είναι ολο θεμα μηχανικο χινεις κανεις μπανακι και φευγεις φιλε εισαι μαλακας εχεις παρει στελλα ????Πολύ βαβουρα για μια μετρια Gilf όπως είναι η στελλα , το νορμαλ βαση με το τι υπαρχει θα επρεπε να μας πληρωνη για να παμε μαζι της 70 ευρο πυστευω Στελλα είναι πολλα ριξε λιγο της τιμες και ας κανεις 1 εκτονωση δεν θα σε παντρευτούμε σεξ ξεχαρμανιασμα ψάχνουμε στην ουσια είναι μια![]()
![]()
γιατι δεν υπαρχει ερωτας είναι ολο θεμα μηχανικο χινεις κανεις μπανακι και φευγεις

Πολύ βαβουρα για μια μετρια Gilf όπως είναι η στελλα , το νορμαλ βαση με το τι υπαρχει θα επρεπε να μας πληρωνη για να παμε μαζι της 70 ευρο πυστευω Στελλα είναι πολλα ριξε λιγο της τιμες και ας κανεις 1 εκτονωση δεν θα σε παντρευτούμε σεξ ξεχαρμανιασμα ψάχνουμε στην ουσια είναι μια![]()
![]()
γιατι δεν υπαρχει ερωτας είναι ολο θεμα μηχανικο χινεις κανεις μπανακι και φευγεις
φίλε μία ερώτηση; έχεις πάρει Στέλλα;και δεν σού άρεσαν η υπηρεσίες τής; το ότι είναι μιλφαρα το βλέπουμε, τώρα για την τιμή ελεύθερη αγορά έχουμε τυπε!!!Πολύ βαβουρα για μια μετρια Gilf όπως είναι η στελλα , το νορμαλ βαση με το τι υπαρχει θα επρεπε να μας πληρωνη για να παμε μαζι της 70 ευρο πυστευω Στελλα είναι πολλα ριξε λιγο της τιμες και ας κανεις 1 εκτονωση δεν θα σε παντρευτούμε σεξ ξεχαρμανιασμα ψάχνουμε στην ουσια είναι μια![]()
![]()
γιατι δεν υπαρχει ερωτας είναι ολο θεμα μηχανικο χινεις κανεις μπανακι και φευγεις
Εγώ έχω ρίξει απίστευτο γέλιο μ'αυτό το thread! Τι κοπλιμέντα, τι εγκώμια, τι συγγνώμες για ανάρμοστες συμπεριφορές, τι γλυκόλογα, γέλιο χωρίς τέλος! Και η τύπισσα μιλάμε έχει καβαλήσει ένα καλάμι άλλο πράμα! Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι!
Καλησπέρα Στέλλα.Μαλλον δεν σού βγαίνει με τις φωτογραφίες.Αυτη είναι ποιο κουραστική από την προηγούμενη. :thubsdown:![]()

Πολύ βαβουρα για μια μετρια Gilf όπως είναι η στελλα , το νορμαλ βαση με το τι υπαρχει θα επρεπε να μας πληρωνη για να παμε μαζι της 70 ευρο πυστευω Στελλα είναι πολλα ριξε λιγο της τιμες και ας κανεις 1 εκτονωση δεν θα σε παντρευτούμε σεξ ξεχαρμανιασμα ψάχνουμε στην ουσια είναι μια![]()
![]()
γιατι δεν υπαρχει ερωτας είναι ολο θεμα μηχανικο χινεις κανεις μπανακι και φευγεις

Εγώ έχω ρίξει απίστευτο γέλιο μ'αυτό το thread! Τι κοπλιμέντα, τι εγκώμια, τι συγγνώμες για ανάρμοστες συμπεριφορές, τι γλυκόλογα, γέλιο χωρίς τέλος! Και η τύπισσα μιλάμε έχει καβαλήσει ένα καλάμι άλλο πράμα! Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι!
Δεν εχω κατι άλλο να πω η να προσθεσω ειπα την γνωμη μου ευγενικα και ωραια τωρα χυδαίες εκφρασεις από αλλα μελοι εγω δεν είμαι κριτης κανενος εδώ υπαρχουν αλλοι που κρινουν της συνήθειες αλλων μελων και πραττουν σωστα και αντικειμενικα ((( ραντευου εχει γινει με την κοπελα και μαλιστα 2 συναντήσεις αρκετα ευχαριστες αλλα ουσιαστικα μετριες)))

είναι το νέο αθλημα στο οποιο διαπρεπει ο νέο-ελληνας
να εξυψωνει την κάθε ξενοφερτη μπαζολα 50-αρα


