καλησπερα στην παρεα!θελω να πω τη γνωμη για ολα αυτα που διαβασα παραπανω...μπορει ο καθενας να διαλεξει οποιο κοριτσι θελει για να περασει καλα ,εφοσον πληρωνει.υπαρχουν πολλα κοριτσια που ειναι πιο ομορφα απο τη Στελλα κ πιο νεα,αλλα απο αυτες λιγες ειναι που θα σε κανουν να περασεις τοσο ωραια ,οσο με τη Στελλα.εγω περασα σουπερ μαζι της κ θα ξαναπαω γιατι ειναι καυλα

