ananeotikos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 15.151
- Like
- 25.118
- Πόντοι
- 9.931
Καύλα και εκτός τηλεόρασης.
αυτες οι 2 ειναι η απολυτη φαντασιωση για τριο!Η συγκεκριμένη ειναι για πουτσο απο πισω και να γλύφει ταυτόχρονο το μουνι της Ελένης τσολακης!
Ωραιος φιλε!!! Πολυ καλο το iaαυτες οι 2 ειναι η απολυτη φαντασιωση για τριο!
υπάρχει συγκεκριμένο σάιτ που τα κάνει αυτά τα βίντεο? έχω δει και με άλλες Ελληνίδες διάσημεςαυτες οι 2 ειναι η απολυτη φαντασιωση για τριο!
αν θελεις να σου φτιαξουν τιποτα περιεργα (γυμνα κ,λ,π) υπαρχουν αρκετα αλλα ειναι με πληρωμη, για κατι απλο σαν αυτο το κανει δωρεαν ο GROK, o AI του Χ (πρωην τουιτερ)..υπάρχει συγκεκριμένο σάιτ που τα κάνει αυτά τα βίντεο? έχω δει και με άλλες Ελληνίδες διάσημες
η αληθεια ειναι οτι ξεκαθαρα επηρεαζεται η λιμπιντο απο τη διατροφη οσο και αν το αρνουνται μερικοι "ταυροι"Λάθος...μπουρδελιαρης χωρίς σωστή διατροφή δυσκολεύεται ακόμα και σε αναγνωριστικές βόλτες λόγω ελλείψεως δυνάμεων.
τετοια ανεβαζετε και βλεπω το νημα να φευγει απατο οπως οι ινφλουενσερ...υπάρχει συγκεκριμένο σάιτ που τα κάνει αυτά τα βίντεο? έχω δει και με άλλες Ελληνίδες διάσημες
Ω ρε φίλε, καύλα!!!αυτες οι 2 ειναι η απολυτη φαντασιωση για τριο!
Πολύ "ντυμένη". Ολίγον ξενερουά φάση...
Μαλακα μου πως ηταν ετσι!!;; Μονο στα τέσσερα και με σακούλα στο πρόσωπο για μεγαλύτερη ασφάλεια.πλαστικες απ την κορφή μέχρι τα νύχια
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
,
γιατι σκεφτεσαι να την ξανακανεις μανα και σε ενδιαφερει τι γονιδια θα βγαλει το παιδι?πλαστικες απ την κορφή μέχρι τα νύχια
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
,
ούτε με σφαίρεςγιατι σκεφτεσαι να την ξανακανεις μανα και σε ενδιαφερει τι γονιδια θα βγαλει το παιδι?
τοτε δε βρισκω κωλλυμα...ούτε με σφαίρες
Πέστα.τοτε δε βρισκω κωλλυμα...
αν ειναι ετσι να βγαλουμε κομμωτηριο νυχια μακιγιαζ και να της βαλουμε και μια φορα να δουμε ποσες θα βλεπονται τελικα με τριχα στη μασχαλη?
ειμαι φαν του φυσικου φυσικα... αλλα τα ορια της περιποιησης και της παραπλανησης πλεον ειναι δυσδιακριτα...Πέστα.
Λογικό.ειμαι φαν του φυσικου φυσικα... αλλα τα ορια της περιποιησης και της παραπλανησης πλεον ειναι δυσδιακριτα...
εχω καταληξει να βλεπω φυσικο νυχι σε γυναικα και να αηδιαζω.... μας εχουν γαμησει την "φυσικη" εικονα τους με τα σοσιαλ.... καλα μην πω για τριχα... τα θελαν και τα παθαν βεβαια. δεν αρκει να το παιζεις αψεγαδιαστη (και αν δεν εχεις και τα φραγκα , μονο με φιλτρα αρα κατα φαντασιαν)
Σωστό.Μεγάλη βλετίωση η Σταματίνα.Εγώ θετικό το βλέπω ότι κάποια βελτιώνεται είτε με μεικ απ είτε με επεμβάσεις όταν δεν γίνεται πολύ και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό όπως η Σταματίνα, "φυσικό" και να μην με καυλώνει δεν με ενδιαφέρει