argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.382
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.499
- Πόντοι
- 16.235
Από αυτήν την γωνία λήψεως το στήθος της μου θύμισε Σβαρτζενέγκερ.Η αλήθεια είναι ότι κάνει κάτι σούπερ εντυπωσιακές εμφανίσεις
Από αυτήν την γωνία λήψεως το στήθος της μου θύμισε Σβαρτζενέγκερ.Η αλήθεια είναι ότι κάνει κάτι σούπερ εντυπωσιακές εμφανίσεις
Γιατι ειναι κακοφτιαγμένο τυπε για αυτο. Οταν το έφτιαξε ηταν άγνωστη και αρα δεν θα έπαιζαν πολλά χρήματα ωστε να παει σε κάποιον καλο χειρούργο.Από αυτήν την γωνία λήψεως το στήθος της μου θύμισε Σβαρτζενέγκερ.
Το να βάζεις σιλικόνη χωρίς το απαιτούμενο χρήμα είναι σαν να βάζεις μπροστά το κάρο και πίσω το άλογο.Γιατι ειναι κακοφτιαγμένο τυπε για αυτο. Οταν το έφτιαξε ηταν άγνωστη και αρα δεν θα έπαιζαν πολλά χρήματα ωστε να παει σε κάποιον καλο χειρούργο.
Πωπω!Η αλήθεια είναι ότι κάνει κάτι σούπερ εντυπωσιακές εμφανίσεις
Πωπω!
Στην συγκεκριμενη περιπτωση εχει μεινει το καρο μονο του..Το να βάζεις σιλικόνη χωρίς το απαιτούμενο χρήμα είναι σαν να βάζεις μπροστά το κάρο και πίσω το άλογο.
τι δουλειά έχεις εσύ εδώ?Στην συγκεκριμενη περιπτωση εχει μεινει το καρο μονο του..



Λες να κανει τα πρωτα του βηματα σε νεο επαγγελματικο κλαδο?τι δουλειά έχεις εσύ εδώ?![]()


φοβάσαι τον ανταγωνισμό?Λες να κανει τα πρωτα του βηματα σε νεο επαγγελματικο κλαδο?


Ειναι ψηλα η αισθητικη μου και ζαλιζομαι...μπαινω εδω που και που για να τη ριχνω...τι δουλειά έχεις εσύ εδώ?![]()
Ευστοχο και του δε ποιντ σχολιοφοβάσαι τον ανταγωνισμό?![]()