Νέα

Σταματίνα Τσιμτσιλή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα requiem
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Είναι δυνατόν αυτό να το λέτε μουνάρα?
Την έχω δεί σε κλαμπ το 2011,στα καλά της.....
Και 2-3 φορές έξω.
Κοντή και εκτός από πουτανιά-κλανιά επιπέδου Ζοφριάς τίποτα άλλο....

:confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: baroc

@Gemini@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2019
Μηνύματα
268
Like
2.988
Πόντοι
441
337157595_237472355388682_1696344410202183622_n.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Τώρα Τσιμτσιλη ΕΡΤ-2 Μαμα-Δες!
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Το χεράκι της χουφτώνει την κουμπάρα Μαίρη Παλιαλέξη.
TΣΙΜΤΣΙΛΗ.jpg
τυπε τερμα δεξια διπλα στην άκωλη πατσαβούρα, ποιο ειναι το τεμάχιο με το ταγέρακι και το αθλητικό ;; φαινεται ενδιαφερο :wanker::wanker::wanker:
 

Add1cted

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.017
Like
8.484
Πόντοι
1.056
"Το μίνι της μάνας". Για να κινείται και λίγο το νήμα, βίντεο με το σήμα κατατεθέν της Σταματίνας που είναι οι μπουτάρες της και το μίνι σε οριακό σημείο για να φωνάξει πόσο πουτάνα είναι.
:erection:
 

vergas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
293
Like
1.040
Πόντοι
201
"Το μίνι της μάνας". Για να κινείται και λίγο το νήμα, βίντεο με το σήμα κατατεθέν της Σταματίνας που είναι οι μπουτάρες της και το μίνι σε οριακό σημείο για να φωνάξει πόσο πουτάνα είναι.
:erection:
Και χθες και σμρ όμως το μίνι πήγε σύννεφο
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Ψωλογρια πολύ καβλωμενη :alivedick::bigdick::alivedick:
Στην ηλικία σου θα έπρεπε να κοιμάσαι και όχι να μπαίνεις στα bou....πρέπει να κοιμάσαι γύρω στις 9 όπως όλα τα μικρά παιδιά.Αν ήσουν μεγαλύτερος δεν θα την αποκαλούσες με λέξη που έχει μέσα το "-γρια".
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Απροκάλυπτα...ξεκάθαρα...ΑΒΑΔΙΣΤΑ!
Σαν την κουμπάρα...ΚΑΜΜΙΑ ΡΕ!!!
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Στην ηλικία σου θα έπρεπε να κοιμάσαι και όχι να μπαίνεις στα bou....πρέπει να κοιμάσαι γύρω στις 9 όπως όλα τα μικρά παιδιά.Αν ήσουν μεγαλύτερος δεν θα την αποκαλούσες με λέξη που έχει μέσα το "-γρια".
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Σαν την κουμπάρα...ΚΑΜΜΙΑ ΡΕ!!!
Αφού ψωλογρια είναι ρε τυπε
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.381
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Mα ούτε 45 δεν είναι!!!!
Η Μπακοδήμου είναι γιαγια μπροστά της και την λες αυτήν "-γριά";;;;;
Σίγουρα είσαι ενήλικος;:rolleyes::think:
Ρε τυπε, με την καλή έννοια την λέω. Κάθε πρωί την καμαρωνω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom