You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Σταματίνα Τσιμτσιλή
- Μέλος που άνοιξε το νήμα requiem
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 7K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Κανονίστε κουφάλες να βάλετε όριο θερμοκρασίας στους 19 βαθμούς....στην ανάγκη δυναμώσετε τα φώτα...μην μας την κουκουλωσετε ,δύσκολος θα είναι ο χειμώνας.Αποφασισμένη να μας σηκώσει τα καυλιά και σήμερα.
Επιβάλλεται άγριο ξέσκισμα πρωί βράδυ.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Δεν έχει τέτοια αφεντικά στο Δημόσιο,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΜΕΕΕ....Καλό μεσημεράκι φιλαράκια μου. Είθε κι εμείς να βρούμε ένα αφεντικό να μας κρατά το χέρι στα δύσκολα, ένα στήριγμα για να ακουμπήσουμε το άλλο μας χέρι.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Βγήκε η βραδυνή συναγωνιστή @kk1980...Ενυδατικη παχυρευστη "κρεμουλα" στην καυλοφατσα σου Σταματινα...
![]()
![]()
Αυτό που φαίνεται στο δεξί βυζο είναι ρώγα η είναι ιδέα μου;Ενυδατικη παχυρευστη "κρεμουλα" στην καυλοφατσα σου Σταματινα...
![]()
![]()
kk1980
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.699
- Like
- 15.418
- Πόντοι
- 3.506
Δεν ειμαι σιγουρος τυπε μου.Σκια κανει νομιζω.Παρακαλουνται οι VARιστες του μπου να επεμβουν,παιζεται η μαλακια μας εδωΑυτό που φαίνεται στο δεξί βυζο είναι ρώγα η είναι ιδέα μου;
WESTERN 1966
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 312
- Κριτικές
- 12
- Like
- 1.194
- Πόντοι
- 371
ΡΩΓΑ ΕΙΝΑΙ
boobookies
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 4.011
- Like
- 29.346
- Πόντοι
- 5.906
Υπάρχει κάπου το βίντεο;ΡΩΓΑ ΕΙΝΑΙ
Ετοιμο να του περάσουν πεταλα.Καλπαζει το καθαροαιμο...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
satanas999
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 19
- Like
- 15
- Πόντοι
- 0
Οχι κι ετσι ρε φιλε.απο τις λιγες γυναικες που με χαρα καθόμουν να με κατουρησει στο στομα
CLOSER822
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 26.763
- Like
- 14.016
- Πόντοι
- 2.606
το παν στη ζωη τυπε ειναι να χεις στοχους!απο τις λιγες γυναικες που με χαρα καθόμουν να με κατουρησει στο στομα
stakaman21
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 636
- Like
- 942
- Πόντοι
- 86
που να μην μπορείς να τους εκπληρώσειςτο παν στη ζωη τυπε ειναι να χεις στοχους!

aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Πες της να σε χεσει κιόλας ώστε να είναι ολοκληρωμένη η εμπειρία...απο τις λιγες γυναικες που με χαρα καθόμουν να με κατουρησει στο στομα

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Σωστός...μετά μιλάνε οι άλλοι για επαγγελματική αποκατάσταση και δημιουργία οικογένειας...αυτό το κάνουν πολλοί τέτοιο στόχοι όμως είναι πολύ ξεχωριστοί!το παν στη ζωη τυπε ειναι να χεις στοχους!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κάτι μου λέει ότι ο τύπος θα πάει για το νταμπλ...για να γραφτεί στην ιστορία!Πες της να σε χεσει κιόλας ώστε να είναι ολοκληρωμένη η εμπειρία...![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 129K
- Απαντήσεις
- 69
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
- Απαντήσεις
- 201
- Εμφανίσεις
- 19K
.