Νέα

Σταματίνα Τσιμτσιλή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα requiem
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

kk1980

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.699
Like
15.418
Πόντοι
3.506
:bigdick: :bigdick: :bigdick: :wanker: :wanker: :wanker:
311267168_417477463793932_2590087643127062477_n.jpg
311254634_454303183210114_1607970774840383438_n.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Αποφασισμένη να μας σηκώσει τα καυλιά και σήμερα :bigdick: .
Επιβάλλεται άγριο ξέσκισμα πρωί βράδυ :takethis: .
Κανονίστε κουφάλες να βάλετε όριο θερμοκρασίας στους 19 βαθμούς....στην ανάγκη δυναμώσετε τα φώτα...μην μας την κουκουλωσετε ,δύσκολος θα είναι ο χειμώνας.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Καλό μεσημεράκι φιλαράκια μου. Είθε κι εμείς να βρούμε ένα αφεντικό να μας κρατά το χέρι στα δύσκολα, ένα στήριγμα για να ακουμπήσουμε το άλλο μας χέρι.
Δεν έχει τέτοια αφεντικά στο Δημόσιο,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΜΕΕΕ....
 

kk1980

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.699
Like
15.418
Πόντοι
3.506
Αυτό που φαίνεται στο δεξί βυζο είναι ρώγα η είναι ιδέα μου;
Δεν ειμαι σιγουρος τυπε μου.Σκια κανει νομιζω.Παρακαλουνται οι VARιστες του μπου να επεμβουν,παιζεται η μαλακια μας εδω :confused: :confused: :confused: :sad2: :sad2: :sad2: :think::think::think:
 

boobookies

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.011
Like
29.346
Πόντοι
5.906
Καλημέρα με μια καλοκαιρινή νότα
 

Συνημμένα

  • ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ-1-2.jpg
    ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ-1-2.jpg
    182,8 KB · Εμφανίσεις: 462

atapos21

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Νοε 2021
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
3
Like
7.613
Πόντοι
1.056
Δε πέτυχε καλά το φοτοσοπ..
 

giopap99

Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2021
Μηνύματα
14
Like
40
Πόντοι
0
απο τις λιγες γυναικες που με χαρα καθόμουν να με κατουρησει στο στομα
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
το παν στη ζωη τυπε ειναι να χεις στοχους!
Σωστός...μετά μιλάνε οι άλλοι για επαγγελματική αποκατάσταση και δημιουργία οικογένειας...αυτό το κάνουν πολλοί τέτοιο στόχοι όμως είναι πολύ ξεχωριστοί!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πες της να σε χεσει κιόλας ώστε να είναι ολοκληρωμένη η εμπειρία... :shit:
Κάτι μου λέει ότι ο τύπος θα πάει για το νταμπλ...για να γραφτεί στην ιστορία!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: kk1980

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom