Νέα

Σταματίνα Τσιμτσιλή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα requiem
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
372
Like
2.853
Πόντοι
441
Screenshot_64.png
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Τα είπαν οι κουμπαρούλες σήμερα. Η Όλγα μπροστά στη Σταματίνα φαίνεται σαν φρεγάτα απέναντι σε ψαρόβαρκα.
Τυπε δηλαδή αν σου έλεγαν να ξεκωλιασεις μια από τις 2, θα διάλεγες την Όλγα?
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.986
Πόντοι
456
Την παίζω κάθε πρωί για πάρτη της :bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick::bigdick:

Το σκ την κερατωνω
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.454
Like
49.266
Πόντοι
10.131

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.831
Πόντοι
3.346
Εννοείται την Ολγα με τις φυσικές βυζαρες. Οχι και να προτιμήσουμε το κακοφτιαγμένο πλαστικο!
Τυπε, η σταματινα πρέπει να είναι το πιο άρρωστο γαμησι στην ελλεηνική σοουμπιζ
 

kk1980

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.699
Like
15.418
Πόντοι
3.506

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.454
Like
49.266
Πόντοι
10.131
Τυπε, η σταματινα πρέπει να είναι το πιο άρρωστο γαμησι στην ελλεηνική σοουμπιζ
Σε αυτο συμφωνώ, αλλα αν εξαιρέσεις τα ποδια, το λαγνο βλέμμα και την προστυχοφατσα, εχεις δυο κακοφτιαγμένα βυζια και εναν ανύπαρκτο κωλο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom