Nicole
Call-Girl
- Εγγρ.
- 17 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 4.643
- Like
- 64.115
Φιλε δε ξερω αν το χεις παρει χαμπαρι αλλα δε δινουμε δεκαρα γ εσενα .. πανε στη γωνια σου τωραΩ, τι διαφορετικό λεξιλόγιο!! Εύγε σας κυρία μου. Κάνετε την διαφορά!!
Φιλε δε ξερω αν το χεις παρει χαμπαρι αλλα δε δινουμε δεκαρα γ εσενα .. πανε στη γωνια σου τωραΩ, τι διαφορετικό λεξιλόγιο!! Εύγε σας κυρία μου. Κάνετε την διαφορά!!
ωραία αφού την είπες στον ''κλωνο'' μου όπως λες, θέλεις να πάμε τώρα στο δικό σου νήμα????αφού έχεις και όρεξη όπως είπες να τα λύσουμε όλα!!!!!Φιλε δε ξερω αν το χεις παρει χαμπαρι αλλα δε δινουμε δεκαρα γ εσενα .. πανε στη γωνια σου τωρα
Δεν υπάρχει θέμα κυρια μου. Θα πάνω στην γωνία μου, γιατί όχι. Εσείς τι πιστεύετε, αυτό έχει σημασία!!Φιλε δε ξερω αν το χεις παρει χαμπαρι αλλα δε δινουμε δεκαρα γ εσενα .. πανε στη γωνια σου τωρα
Κάλλιο αργά παρά ποτέ !Καλη συνεχεια στη Σοφία
Καλημέρα Σοφία! Καντες 2 τις μέρες..Δεν σας προλαβαίνωωωωω
θα ζητήσω μια μέρα άδεια για να διαβάσω το νήμα![]()
Ποιότητα πρώτης τάξεως το makita!!!!!Το λοιπον Μακιτα και παλι Μακιτα ερωτας .
Δεν βάζεις 3 ρεπό κολλητά να έρθεις πίσω μπας και μας ηρεμήσεις????? ΧαχαχαχαΔεν σας προλαβαίνωωωωω
θα ζητήσω μια μέρα άδεια για να διαβάσω το νήμα![]()
Κανενα μπανακι προλαβαινεις να κανεις ;;Δεν σας προλαβαίνωωωωω
θα ζητήσω μια μέρα άδεια για να διαβάσω το νήμα![]()
Κάτι λίγα έχω κάνει, ναι.Κανενα μπανακι προλαβαινεις να κανεις ;;
Καλά να περνάς κ να κάνεις όσα περισσότερα μπορείς.Κάτι λίγα έχω κάνει, ναι.
Παγωτά??? Πόσα??Κάτι λίγα έχω κάνει, ναι.
Παγωτά??? Πόσα??
Μάθε τέχνη κ αστην που λένε.Παγωτό σπρώξε-γλύψε μπρο
Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.Κάτι λίγα έχω κάνει, ναι.
Χαχα πες τουλάχιστον κάπου αλλού ρε μαν, όχι στην θάλασσα, πόσο σεμνά ντυμένη να πάει στην παραλία δηλαδή; Εσύ παίρνεις και κράνος, όπλο, εξάρτηση μαζί;Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.
Εσύ τώρα αντλείς κάποια ικανοποίηση με το να της λες στα μούτρα τη δουλειά που έκανε για 10 μέρες και που μπορεί να συνεχίσει να την κάνει κι όταν επιστρέψει από τη σεζόν; Μόνη της κάποια στιγμή το είπε έτσι ωμά όπως κι εσύ για τον εαυτό της, αλλά άλλο αυτή να το λέει κι άλλο εσύ ή ο καθένας από εμάς. Στο τέλος-τέλος αυτή για τους Χ ή Ψ λόγους αποφάσισε να κάνει αυτή τη δουλειά που έχει τα συν της και τα πλην της. Πάλι καλά όμως που υπάρχουν κοπέλες σαν κι αυτήν, που αποφασίζουν να την κάνουν για λίγο ή πολύ, γιατί αν δεν ήταν αυτές πολλοί από εμάς (που για τους Χ ή Ψ λόγους δεν θα μπορούσαμε να τις έχουμε χωρίς χρέωση στο κρεβάτι μας) θα την βρίσκαμε μόνο με την χούφτα μας, που είναι τζάμπα μεν αλλά και η χούφτα κάποια στιγμή καταντάει βαρετή.Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.